neljapäev, 18. jaanuar 2018

Romaanitriloogia on sünnitusvaludes...


  Sekka raamatutele, jäädvustan siia ka oma "kaasautorite" töid.

 Antud illustratsioonid joonistas minu romaanitriloogia ELU PÄRAST ELU illustraator Annika Lainela, kellega meil käib usin koostöö.
 Esimese raamatu illustratsioonid on juba kirjastaja käes ning teise raamatu illustratsioonid on valmimas, seal Tartus, kus kallis Annika elab ja töötab.

 Romaanitriloogia kõigi 3 raamatu käsikirjad on toimetaja käes, nii, et lootust on, et raamatud hakkavad riburadapidi ilmuma. Ootan ise juba kannatamatult!

 Kuna olen ikka alles kodune, ateroom küll paraneb kenasti, ikka seon, on mul aega kirjatööd teha. Hetkel koostan ühte elulooraamatut, ühte luuleraamatut ja varsti hakkan veel ühte elulooraamatut koostama, seega tööd on kuhjaga ja ma naudin seda.

 Lisaks olen lugemislainel. Sellel aastal olen juba 6 raamatut läbi lugenud ja ma lihtsalt ei saa ilma raamatuta voodisse minna. Sestap aina blogin raamatutest.

 Lisaks kõigele eelnevale kirjutan romaani ÜKSINDA MAAILMAS, mis mul 2014. aastal pooleli jäi. Umbes veerand on sellest romaanist juba kirjas. Endiselt on mul inspiratsioon õhus, sestap on kodurežiimist ikka palju kasu. Suvel ju ometi kirjutada ei taha.

 Lasteraamatu PETU LÄHEB KOOLI illustratsioonid on alles tegemisel, loodan, et need saavad ka varsti valmis, sest lapsed ootavad juba kannatamatult selle raamatu sündi.

Ahjaa, üks luuleraamat peaks ka lähikuudel veel ilmuma.

 Olen hetkel 99% kirjanik. Kui on antud-tuleb teha!

Ja olgu öeldud, ma ei pretenteeri kusagile, lihtsalt kirjutan, sest see on mu kirg. Ja lugejaskonna üle kurta ei saa, sest mu loomigut ostetekase ja laenutatakse hästi. Ja mul on selle üle vaid hea meel. Aitäh!

 Ma pole ammu jaganud tagasisidet, seda tuleb nii palju, et ma pole lihtsalt jaksanud jagada. Aga hetk tagasi sain telefonikõne, kus üks giidina töötav inimene teatas, et ta naudib väga mu põnevate raamatute lugemist. Sellega on nii palju öeldud, see motiveerib ja inspireerib.

 Aitäh, kallid sõbrad!
mõlemad illustratsioonid Annika Lainelalt


18.jaanuar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar