laupäev, 27. jaanuar 2018

TULIJA JA JÄLGIJA- Tiit Sepa


  Vastu neljapäeva lõpetssin selle romaani lugemise.

Tiit Sepa oli ikka väga andekas kirjanik. Tema kirjakeel ja võime romaanidega lugejat kaasa haarata on nii erakordselt põnev, et ma vist võtan nüüd kõik ta raamatud järjest lugeda. Olgugi, et antud romaani tagakaane tekst mind väga ei köitnud (loen seda alati) ja kartsin, et raamat läheb liiga muinasjutuks ära, kohati läkski, aga ikkagi oli põnev.

  Kes ei jaga midagi meditastioonist, tantrismist ega üleüldiselt esoteerikast, nendel ma seda raamatut lugeda ei soovita. Minu jaoks oli põnev kuidas autor kirjutas, pehmelt öeldes, nähtamatusks muutumist. Romaanis on kõik, on valu, armastust, seksi, müstikat, esoteerikat, vihkamist, vägivalda, reetmist jne...Aga see lugu köidab, köidab lausa nii, et lugesin selle raamatu kahe ööga läbi.

 Kuigi minul polnud au Tiit Sepat tunda, tulnub mulle, et ma tundsin teda. Nii on.
 See on kolmas, raamat, mida tema omadest lugenud olen, kõkide raamatute tegevus toimub Raplamaal, Märjamaal, Orgitas...ja mulle tundub, et autor kirjutab palju oma elust. Võin ju eksida, aga tunne on selline.

 Väga aus ja eluline raamat taas!

27. jaanuar. 2018.a.
Vana-Rääma

Rahva Raamatu lehelt: (73% odavam!)

RAAMAT

TULIJA JA JÄLGIJA

Autor: TIIT SEPA
 1 Google +0  0 Share0

Romaan armastusest ja hingevalust
Armastatust ilma jäänud mees langeb masendusse ja tunnetesegadusse, kaotades iseenda. Leidmaks taas hingerahu, süveneb ta esoteerikasse ja otsib tuge meditatsioonist. Ootamatult avastab ta endas võimeid, mis viivad ta pööraste ja enneolematute sündmuste keerisesse. Ta toob selgust lahendamatutesse probleemidesse ja tegutseb seal, kuhu tavalisel inimesel on võimatu pääseda, ning satub üliohtlikesse olukordadesse.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar