reede, 22. aprill 2016

Mitte nõrganärvilistele!



 Nonii!
Hommikul 7.14 olin juba haiglaseinte vahel ning 7.30 esimene haigla registratuurijärjekorras. Vedas! Igas mõttes vedas. Sain aja juba 8.40 kirurgile, doktor Lättekivile. Kõik käis väga kähku. Mis seal ikka, sidumisõde ja arst kangutasid hiigelpiraka kärna lagipeast ära, mäda lausa purskas välja, pigistasid ja puhastasid, (tegelt oli vägaväga valus, lausa nii, et ma ei saa isegi katsuda pead) ning panid rohu peale ja sidusid kinni. Nüüd ma siis olen võrkmütsiga. Peaks sukad ja kindad ka heegeldama,oleks täismäng :)

peale lõikust...
dr. Lättekivi uksetagune

hommikul, enne lõikust...

 Ühesõnaga olen nüüd taas pikalt kodurežiimil ja mind võib vabalt külastada. Esmaspäeval lähen juba siduma ja kuu aega ei tohi vähemalt pead pesta. Vägev, onju? Tegelt mul juba täpselt tänaseks pea 2 nädalat pesemata, sest ei julgenud põletikuga ja õigesti tegin, nagu teadjad ütlesid. Võtsin valuvaigisti sisse ning varsti lähen magama, sest öö jäi 4 tunniseks.

Aitäh kõikidele, kes te mulle igas mõttes toeks olete olnud!
Mul on endal see kiiks, et ma ei karda ühtegi lõikust ja haiglad ka mind ei hirmuta. Pigem tunnen ennast alati haiglas isegi hästi.

22.04.2016.a.
Vana-Rääma

21 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

      Kustuta
    2. ilmselt geneetiline haigus, nii palju olen asjast aru saanud. ma avastasin selle endal juba 17 aastaselt. üks op on olnud ja üks ootab ees. vers ilmselt

      Kustuta
    3. aa. nii karm värk! Sul on kõik erinevate kohtade peal või tuleb ühest kohast mitu korda võtta?

      Kustuta
    4. Oi Margit nüüd pead ennast hoidma ja puhkama ilusti siis varsti terve.Hoia ennast!

      Kustuta
    5. Agnes, sama koha peale tuli tagassi, ja kohe tuli. Elle, ma hoian ennast jah :)

      Kustuta
    6. olgu. kui pärilik, siis kas poistest kellelgi ka on?

      Kustuta
    7. ei ole. õnneks. õel oli kunagi seljal. ja rohkem ma ei tea, et kellelgi olnud oleks. mul tegelt 17 aastaselt opiti sabakondi piirkonnas üks ära, tuli tagasi ja 19 aastaselt sama teist korda. rohkem ei tulnud. pthüi, pthüi...

      Kustuta
  2. Vastused
    1. Tänud! Raske ja väsitav päev seljataga, peab magama minea. Õhtul annab veidi tunda, aga juba kosun.

      Kustuta
  3. Head paranemist, kallis Margit !!! :) Ja kallid sulle !!! :)

    VastaKustuta
  4. Paranemine läheb ikka jõudsalt,ole tubli!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, armas Mareenake! Aitäh! Ole sina ka ikka sama tubli :)

      Kustuta
  5. Soovin Sulle, armas Margit, kiiret paranemist.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud, armas Danute! :) Juba vaikselt paranen. Hommikul taas siduma ja kõik läheb tõusvas joones. Tean. Kallistan.

      Kustuta