laupäev, 13. jaanuar 2018

Ergo ja teised asjad...


  Hea sõber Ergo sai hiljuti uue kauamängivaga maha ja hea sõber Maarja ostis mulle (kingin oma romaani vastu) selle plaadi. Tänud mõlemale! Mõnus oli sülti kausidesse pannes Ergot kuulata. Jee! Olen õnnelik!

 Nagu ma eelnevas blogis kirjutasin, viibisin ma kogu eilse õhtu ja tänase päeva Monrealis, sest kui saad ikka väga hea raamatu kätte, siis ehib see ka su söögilauda.

 Kevadel vist keetsin viimati sülti, seega on see blogipostitus siin koondnimetajaga -südliblogi. Eile õhtul tuli süldi isu peale ja need poesüldid on kohati ikka väga halvad ja maitsetud, seega võtsin ise vaaritamise ette. Natuke palju tuli, aga küll sööjaid jagub.

 Muidu kulgeb kõik endiselt. Täna sai 2 nädalat mööda mu minioperatsioonist ning üleeile õnnestus mul ateroomi seina veidi haavast välja tõmmata. Natuke haiget tegi, aga elasin üle, nagu näete.

  Germoga on ka kõik kenasti ja Zorroga ka. Ta on meil eriti lembik, just siis, kui õuest naaseb, poeb sülle ja nurub pai. Nii ma ta Germo sülest tabasingi.


 Elame! Näeme!
notsu potti ja...
Germo ja Zorro vol 1

Germo ja Zorro vol2
valmis!
Chiao!


13. jaanuar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar