neljapäev, 11. jaanuar 2018

Me tegime seda jälle!

foto: Tamara Talks Podcast lehelt
 Täna sai strippar Marco Tasasel valmis uus lugu, mis on taas minu sõnadele loodud. Luban, et meie koostöö jätkub.
 Need on 7. sõnad, mille Marcole kirjutanud olen.
 Jätkuvalt imetlen inimese teotahet, üllameelsust, positiivsust, julgust erineda hallist massist ja teha oma artisti- ja stripparitööd täie kirega, olles veel karsklane ja mittesuitsetaja. Paljud meist nii suudaks ja julgeks? Ma arvan, et mitte paljud.

 Värsket intekat Marcost saate kuulata SIIT.

 Alustasin Marcole sõnade kirjutamisega 2015. aastal ning tänaseks olen kirjutanud 7. sõnad, nagu ennist mainisin, vaid paarile loole on Marco ise refrääni osa juurde kirjutanud, üks neist on see Rita lugu ja teine hetkel ei meenugi. Aga vahet pole.

1. "Kepikas" ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.
2. "Staar" ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.
3. "Rita Rita vana lita" ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.
4. "Nälg" ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.
5. "Ma vajan rohkem" ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.
6. "Verejanu" ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.
7. "Maailmanaba" (UUS!) ning seda saate kuulata ja vaadata SIIT.

 Ja nagu kombeks, jäädvustan oma blogisse ka laulusõnad:

MAAILMANABA- MARCO

Mul hullupööra meeldib esineda
ja oma keha eksponeerida
Kui vahel tuleb isu teen ka seda...
mul vahel meeldib kurameerida

Ref:
Mina olen, mina olen maailmanaba
mind ei koini üldse sinu arvamus
Tihti on mu, tihti on mu ukse taga saba
täna sobid sina, homme algab elu uus

Ma läbi nädala teen räiget trenni
et näeksin välja kuum ja seksikas
Ei ole vahet, teenin ma kas tonni
mis tähtsust sel`, kui sind ma eksitan

Ref:...

Ma olen särav meelelahutaja
kel` korda läheb iga egotripp
Sa võid mu suhtes lootust hellitada
mul enda kaitseks olemas on nipp

Ref:...

Kui tahan, sõidan shoppama Pariisi
kui tahan, tantsin üksi peegli ees
Ei koti mind, ei alkohol, aktsiisid
Ma olen kena, olen uhke mees

24.nov. 2017.a.
Vana-Rääma

  Tänud meeldiva koostöö eest, hea sõber!


11. jaanuar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar