esmaspäev, 1. jaanuar 2018

Tagasivaade 2017. aastale


  2018. aasta on võidule pääsenud ja aeg on teha 2017. aasta statistikat.

  Möödunud aastal lugesin läbi kõigest 51 raamatut. Tegelikult 35 raamatut nendest lugesin läbi paari kuuga ja siis tuli pikk paus, kuni hilissügises ennast taas lugema unustasin. Ja ma tean mis mu mõtted eemale viis, hakkasin kirglikult kepikõndimist harrastama,ning ma olen selle üle uhke.

Autorid, kelle raamatuid ma sellel aastal lugesin:

1. MATI MANDEL (1)-
a) "Kogu tõde Hirmus-Antsust?"

2. HELI KÜNNAPAS (9)-
a) "Laste ilus elu maal"
b) "Kes kardab välgutüdrukut?"
c) "Mina, supernaine, jään ellu!"
d) "Naine, kes ei nuta, saab rikkaks"
e) "Saatmata kirjad"
f) "Mu koju tood sa"
g) "Ütlemata sõnad"
h) "Tähtajaline elu 2.osa"
i) "Jõuluks koju"

3. VELLO SOKK (1)-
a) "Iga võimalus võib olla unistus"

4. ERIKA SALUMÄE (2).
a) "Südame põhjast..."(koostaja Signe Lahthein)
b) "Jääda ellu" (koostaja Ene Veiksaar)

5. TUOMAS WIRKKUNEN (Toomas Reisalu) (1)-
a) "Punaste juustega tüdruk"

6. PIRET BRISTOL (1)-
a) "Buss number neli"

7. SULEKLUBI (1)-
a) "Sulelennud 4"

8. JAAN MIKWELDT (1)-
a) "Kohtumine rotveileritega"

9. PÄRNUMAA AUTORID (1)-
a) "Pärnu kirjarahva antoloogia 3"

10. EESTI LUULELIIT (1)-
a) "Luulekevad 2017"

11. TIIT SEPA (1)-
a) "Õnnelille pisarad"

12. REELIKA LOOTUS (2)-
a) "Jälitatav"
b) "Ära võetud"

13. SAALE VÄESTER (4)-
a) "Mees minevikust"
b) "Kuldsest puurist välja"
c) "Teisele ringile"
d) "Lootusetu juhtum"

14. ANNELI LAMP (1)-
a) "Kõik on tähtis"

15. KIIRI SAAR (1)-
a) "Tuulemüüja tütar"

16. RIINA EIGI (1)-
a) "Ma armastasin korstnapühkijat"

17. LAURIITO (1)-
a) "Ümber augu"

18. GILLIAN FLYNN (1)-
a) "Paha paik"

19. ALARI PAPA JANSON (1)-
a) "Pöörab ära"

20. REIN SAVI (1)-
a) "Varjudes lõhnavad valgused"

21. MAARJA KANGRO (1)-
a) "Klaaslaps"

22. MART KADASTIK (1)-
a) "Suvi sulab talvel"

23. URVE TINNURI (1)-
a) "Kaks ööd mahajäetud majas"

24. MARIA LEPMAA (3)-
a) "Saladus sinu sees"
b) "Saladuse jõud"
c) "Kuu, räägi minuga"

25. MARJE ERNITS (1)-
a) "Leidmata"

26. SILJA VAHER (2)-
a) "Süütute veri"
b) "Selgelt nägija"

27. MARI SAJO (1)-
a) "Võõra õue peal"

28. KETLIN PRIILINN (1)-
a) "Kas keegi kuuleb mind?"

29. TUULE LIND (1)-
a) "Tavaline perekond"

30. TIIU LEHISTE (1)-
a) "Valgelind"

31. LEA JAANIMAA (1)-
a) "Maya"

32. MARGIT PETERSON (4)- (enda omad ikka ju ka!)
a) "Vana-Rääma uulitsal"
b) "Westoffhauseni häärberi saladus"
c) "Röntgennägemisega mees"
d) "Reisikirjad"

 Head lugemisaastat!

1. jaanuar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar