pühapäev, 21. jaanuar 2018

KUULATA VAIKUST- Tiit Sepa


  Hommikul kell 5 panin käest Tiit Sepa raamatu "Kuulata vaikust." Tõsi küll, raamatu pealkiri on kuidagi poeetiline ning sobiks luuleraamatu pealkirjaks, aga raamatus ma siiski pettuma ei pidanud.

 Mulle väga meeldib Tiit Sepa "käekiri," sest ta kirjutab lihtsalt ja otsekõnes. Olgugi, et raamatus on liiga palju tähevigu, kuigi, lisaks toimetajale, on korrektuur ka veel kirjade järgi tehtud, jäid mind täheapsakad veidi häirima. Mõned laused said hoopis teise tähenduse tänu neile. Kuid leidus ka hulganisti selliseid apsakaid, kus sõnas oli kolmekordne vokaal, näiteks "juuurde" jne...Selles mõttes on korrektor oma tööd üle käe teinud.

 See romaan räägib lahti meesterahva (peidetud) hingemaailma. Ei ole alati nii, et peale lahku minemist jääb nutma naine ja elab seda väga raskelt üle. Ka meestel on hing sees ning vahel lausa hellem, kui naistel. Antud romaanis kaob pereema Helen koos tütrega ja abikaasa üritab isegi enesetappu.

 Romaan on kriminaalsete sugemetega ja põnevust jagub lõpuni. Üheks eriliseks tegelaseks on nooruke Elise, kes külmavereliselt tapab inimesi. Selle tüdruku hing mürgitati juba lapsena oma sugulase poolt, kes osutus pedofiiliks, ning temast kasvabki kriminaalne naine, kes veab endaga kaasa ka teisi. Aga ma ei peatu sellel pikemalt. Lugege ise.

 See on nüüd teine Tiit Sepa romaan mille olen läbi lugenud ja kindlasti loen veel ta raamatuid. Hetkel on veel need ülisoodsalt poodides saadaval. Esimese selle autori raamatu lugesin läbi, kui autor veel elas, kuid kahjuks nädal peale seda õnnetult hukkus.

 Tean, et Tiit Sepa juhtis kaua aastaid Märjamaal luuleklubi ja ta kirjutab palju oma elust, kuigi ikka ilukirjanduslikus võtmes ja fantaasiarohkelt. Aga taas toimub tegevus Märjamaa kandis, Orgital, nagu ta eelmise raamatu tegevus toimus. (mille läbi lugesin):

 Mina igatahes olen sellest raamatust ja sellest autorist väga vaimustuses ja varsti loen tema loomingut taas. Loe sinagi!

Rahva Raamatu lehelt:RAAMAT

KUULATA VAIKUST

Autor: TIIT SEPA
 2 Google +0  0 Share0
Mati kaasa Helen on kadunud ja pole teada, kas ta on koos tütrega lihtsalt mehe hüljanud või on midagi väga halba juhtunud. Teadmatus põhjustab temas nii sügava masenduse, et ainus lahendus näib olevat enesetapp. Ootamatult kohtub ta tütarlapsega ning näib, et elu naeratab Matile taas, kuni selgub, et neiulgi on oma salapainajad. Juhtuma hakkavad kummalised lood ning pole teada, kas need viivad ka õnneliku lõpuni.


21. jaanuar. 2018.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Võtsin ükskord ette ja lugesin kõik tema raamatud läbi ja olen väga rahul, mulle igatahes väga meeldisid. Kahju, et tema elutee nii varakult ja rumalasti katkes, oleks võinud veel kirjutada....

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just! :( Mul on kõik 3 eelsoodumus armastada sarja omad öökapil ootamas. Nii selge, helge ja lihtne kirjakeel. Väga hea kirjanik!

      Kustuta