kolmapäev, 1. juuli 2015

Ma elan taas!

  Puhkuse esimene päev ei olnud just kergete killast, aga lõpp hea ja kõik hea!
Paraku on meie riigi seadused sellised, et võid koju hamabavalu kätte ära surra, ega kiirabi koju ei tule. Nii juhtus ka minuga, aga olen elus ja kannatasin kõik välja. Üleeile vajutas hambavalu punast tuld. Eile, viimasel tööopäeval, enne puhkust oli taas suu valu täis ja asi muutus kriitiliseks iga ööle läheneva tunniga. Helistasin, kuid kiirabi välja ei tulnud. Ausalt üteldes ei olenud sellest kõnest grammigi kasu, pigem see süvendas valu. Teadsin ju isegi, et pean hommikuni ootama ja tuleb valu täis ja uneta öö. Vaid seda kordas daam teiselpool telefonikõne.
  Pärnu Hambapolikliinik avatakse kell 8.00 ja astusin esimeste seas uksest sisse. Arsti jutule pääsesin kell 8.50. Oli teisigi kaaskannatajaid. Tohter uuris ja puuris ja lasi mäda välja. Asi oli rohkem kui kriitiline. Ma ei oska ütelda, kui kõrges palavikus ma olin, aga selline keedetud tunne oli. Ma ei saanud ju hommikuks enam aru milline hammas valutas, kuna kogu suu, kael, kõrv ja pea olid valu täis. Kusjuures mitte ükski tablett ei võtnud isegi peavalu enam ära. Olin selleks ajaks manustanud, antibiootikum ospenit, diklaci (150g), ibometiini (400g) ja mitmesuguseid teesegusid suus hoidnud ja alla neelanud. Muide, valu veidi leevandasid sibul suus ja nädala eest maalt korjatud aedpiparmünt. Aga ma nägin suht zombi välja küll, silmad olid ka punased peas. Isegi esmaabi eest tuli 19 eurot välja käia!  Õnneks viis mõtted mujale ajakiri Saatus & Saladused, mille enne polikliinikusse sõitmist postkastist leidsin. Selles (juuli ) numbris on avaldatud ka mu
üks uuematest novellidest. Head lugemist!
Ega sellega päev veel piirdunud. Magasin paar tunnikest ja läksin ennast armsa Melani ripsmepikendustesse lille lööma. Puhkus ikkagi ja ja tuleb kaubanduslik välja näha;) https://www.facebook.com/melanieripsmepikendused?fref=ts
Ja siis alles tuli kosutav uni, lausa 4 tunnine uni. Ärkasin mitte ammu ja nüüd muutun asjalikuks. Valu on nagu peoga pühitud, nagu poleks midagi juhtunudki. Aga olen positiivne ja tean, et homme tuleb juba palju päikeselisem puhkusepäev! Lisaks kõigele ilmusid tänavused AHF tulemused. Minu raamatuid laenutati sellel aastal 1092 korral lausa ja välja teenitud summaks oli 96.03 eurot! Pole paha! Luuleraamatuid laenutatakse teadupärast vähe, aga ilmselt ruulis mu Segavereline ;) http://www.ahf.ee/hyvitised2014a.html
Head soovides, ikka teie Margit.
1.juuli. 2015.a. Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar