esmaspäev, 6. juuli 2015

Nõuka aja lapsed...

Jah, olengi nõuka aja laps. Pilt on tehtud siis, kui õppisin 5. klassis ja olin pioneer. Pildil Marje Järvi, Ilona Pink, Kristina Akel, klassijuhataja Aivar Vorman, mina, Marju Saagim, Tiina Tamm ja Liliana Tammearu. Aasta siis oli 1982.

NÕUKA AJA LAPSED...

sinnal kus lõppevad
laglede ränded
sinna jõuavad ka meie
mõtted aeg ajalt Venemaale
tundratesse meie
kes me oleme nõuka
aja lapsed kes me oleme
vaatamata sotsialismile
mis toona valitses
mõeldes õnnelikud

meie kes valdame vene keelt
paremini kui põlvkond
nooremad meie kes me
sovetiajal maalastena võisime
jäätisest vaid unistada
kuna seda toodi harva maa
poodisesse ja kehtis seadus
kes ees see mees

vahel ma kondan unes
mööda pioneerilaagreid ja
sätin rinda oktoobrilapsemärki
vahel ma astun komsomoli
komitees uuesti ja uuesti
kommunistlikuks nooreks
ja olen selle üle õnnelik

jah sellel ajal oli tõesti
rohi rohelisem päike kollasem
ja taevas sinisem või vähemalt
nägime seda meie nõuka aja lapsed
kes me kasvasime üles keset loodust
eemal virtuaalmaailmast kes me
oskasime vaatamata sotsialismi rangetele
reeglitele jääda sõbralikuks ja viisakaks
kes me suudame olla tänani meie ise
nõuka aja lapsed....



05.07.2015.a.
Piiri


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar