kolmapäev, 8. juuli 2015

Ardo Juhkovit kuulates...

    Kallis sõber Ardo, seal kõrgel pilvepiiril, Sinu laulud elavad edasi. Elavad edasi tuhandete inimeste hinges. Aitäh, et sa olemas olid!
  Olen siiralt tänulik sõber Marele, kes mu päeva päikeseliseks tegi! Ma tõesti ei olnud enam aastaid kuulanud kassette, kuna polnud lihtsalt neid kusagil kuulata. Armas Mare saatis mulle kassettmaki ja nüüd mängib kassett, mille Ardo mulle kunagi kinkis. Pühendusega kassett. 
  Alati, kui Ardo Juhkovit kuulama läksin, tuli mulle temalt pühendusega lugu "Viimne ratsu", mida kuulamast ma iial ei väsi. Oli ju tema kaua aastaid Pärnu uhkus! Pärnu parim ja tuntum laulja. Ja mitte ainult Pärnus. Mäletan juba lapsena ennast ansambel "Keerist" fännamas. Viimased aastad Ardo küll mängis üksinda, kuid temaga kohtumine oli alati päikest täis. Kahju, et Loojal temaga sellised plaanid olid...Mäletan nagu oleks alles eile Temaga koos kohvikus kohvitanud...
  Täna sain ka oma armsa sõbranne Maarika Siimu luuleraamatu "Sa oled mu peegel/piibel" omanikuks. Aitäh, kallis Maarika. Tänud ka su armsale tütrele, kes on raamatusse imelised illustratsioonid teinud! :) Jälle üks raamat mu magamistoa riiulis juures! Just nimelt magamistoa, kuna selle toa riiulid on paksult täis pühendustega ja autogrammidega raamatuid, neil on minu hinges erilisem koht :)
Ja Maarikale suured tänud ka imelise pühenduse eest!Mõni hetk tagasi võtsin julguse kokku ja küsisin kas mõnel sõbral ehk seisab kodus diktofon mida ta enam ei vaja ja mis on töökorras. Seisiski. Nii ma nüüd olen tänuvõlglane heade sõprade Margus Oopkaubi ja Mare Tamveliuse ees, kes mulle oma diktofonid kinkisid! Aitäh! Nüüd hakkan usainasti intekaid tegema ja jagan ka teiega!
Ja nüüd ruttan kesklinna, sest sain kirjastuselt oma novellikogusid "Virtuaalmees" juurde. 20 raamatut sain. Seega kes soovib otse ja pühendusega (10 euro eest) seda raamatut endale soetada, see kirjutagu mulle fb postkasti. Panen ka posti, kuid siis lisandub postikulu. Lehvitan ;)

8. juuli 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar