neljapäev, 16. juuli 2015

Raamatu RIST TEEL sünd. Kohtumine minu tulevase lasteraamatu PETU illustraatoriga. 10. aastat! (saladus).+++

Minu lasteraamatu PETU illustraator Signe Lauk

   Täna oli mul mitmekordne tähtpäev. Esiteks nägi ilmavalgust mu teine romaan RIST TEEL, mille rõõmu pildis jagan siis, kui õige aeg. Aga Temakese sünnikuupäevaks on siiski 15. juuli. Seega sündis täna minu 7. tütar! :) Juhuuu!
  Lisaks sellele oli üks pisike juubel, minu ja ühe kalli inimese tutvumisest sai 10 aastat! 
Ja nagu näete on pildil mu lasteraamatu PETU illustraator, armas ja andekas Signe Lauk, kes kaugelt Lapimaalt kodumaal liikvel on. Minu esimene lasteraamat PETU näeb ilmavalgust sügisel. See on ühest tüdrukust, Petust ja raamat on kirjutatud suurel määral minu lapsepõlvest. 
  No ja minu järgmise luuleraamatu ÖÖDE TÜTAR illustraator Ariel Marksalu saatis täna mulle mõned illustratsioonid, mille joonitamisega ta aktiivselt tegeleb. See raamat peaks ilmavalgust nägema juba uuel aastal, või isegi aasta lõpus. Siin üks poolik töö Arielilt:
üks minu järgmise luuleraamatu ÖÖDE TÜTAR valmivatest illustratsioonidest. Autor Ariel Marksalu
Ja lisaks kõigele istusin oma maailma parima sõbranne Jaanika Reimanniga tunde kohvitassi taga ja pidasime sõjaplaane ;)
Ilus päev taas ajalukku! :)
15. juuli . 2015.a
Mai



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar