kolmapäev, 29. juuli 2015

1. Bluusipäeva õhtu Jahtklubis

Heikiga :P Tegelikult on igal suviti vähemalt Pärnu Bluusipäevad see koht kus me Heikiga (muusik, kirjanik Heiki "Vibu" Vilep) kohtume. No ei saa ju jäädvustamata jätta. Olin üks imeline õhtu. Aitäh, sõbrad! :)


   Ma ei hakkagi siin pikalt lahkama, et kus ja mis ja kes. Pildid kõnelevad enda eest. Juuli lõpp on üks ütlemata ilus aeg Pärnus, kuna siis toimuvad traditsioonilised Bluusipäevad, kus saab näha sõpru, kellega väga tihti ei kohtu. Sellel aastal oli (alles esimene päev) minu meelest rekordarv bluusisõpru Jahtklubisse Bluusipäevi nautima tulnud.
 Aleksandr Belkin (LT) Fantastiliselt hea esineja. Võttis ikka jala tatsuma. Milline hea buusimehe hääletämber!
Autt of Office (Tartu). Minu tänane vaieldamatult lemmik! Kahju, et aeg nii ruttu otsa sai. Minu jaoks täiesti uus avastus ja meeletu hea bluusimehe häälega solist. Kogu punt oli tasemel. (olgu mainitud, et ma ei jõudnud päris alguseks, ehk siis kella 18.00 kohale. seega jäin mõnest esinejast ilma)
Jüri Kaldmaa (muusik, kirjanik) kaaslasega :)
muusik ja kirjanik Jüri Kaldmaa ja muusik ja kirjanik Heiki Vilep 
sõber Priit kaaslasega :)
vanakoolimehed bluusi nautimas. kirjanik Toomas Raudam ja legendaarne diskor Elmu Sadulsepp
sõbranne Terje Heinmetsaga
The Pink Elephant (LV) Noored Läti poisid läksid rahvale peale. Minu jaoks jäid kaugeks, ei olnud see ehe bluus...
Rockhound (Tartu) tõmbas oma rockbluusiga rahva ikka korralikult tantsuplatsile. Üldiselt oli väga tore bluusipäevad esimene pool, mille aftekas kulges Versusesse, kuid mina tulin koju. Jahtklubi asub aadressil Lootsi 6. Homme on uus päev, näis kus, kas ja mis.
rahvas...

infot bluusipäevade kohta saate piiluda ka veel siit. usun, et sinna laekub ka veel bluusipäevadest pilte .


28-29 juuli 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar