esmaspäev, 6. november 2017

Olen taas rajal! 78. päev


 Täna tõusin kell 6.20. Õigupoolest magasin vaid 2,5 tundi. No kirjutasin poole neljani öösel ja nii see juhtuski. Aga kui ma juba nii varakult üleval olin, kasutasin juhust ja läksin üle 18 päeva rajale. Jah, just 18 päeva olin ma haige. Nüüd olen terve ja jätkan sealt kus pooleli jäi. Germot ma ei raatsinud üles ajada, magab siiani (kell on 10.00) sest nad Külliga käivad tihti rajal.

 Läbisin algatuseks 6 km. Tegelikult kartsin, et peale haigust pole võhma ja väsin ruttu, aga nii see ei olnud. Isegi imestan. Ei mingit väsimust ega jalavalu. No eks ma päeva jooksul vaatan kas ja kus ja mis, sest mul on täna veel päris mitu asjaajamist mis haiguse tõttu lükkunud on. Aga nagu näete, pakkisin ennast korralikult sisse, eriti hambad, sest seda mädast põletikku ei tahaks enam kogeda ega põdeda. Kuigi on aasta pimedam periood, nautisin ma ka ilma, ja näis et kalamehedki nautisid, neid oli ohtralt. Ka paar kepikõndijat tuli vastu ning paar jooksjat.

 Täna, täpselt 7 kuud tagasi läksin rajale, aga ma veel ei ole tüdinud. Varsti lähen kaalule ja vaatan kas haiguse ajal midagi juurde ka tuli. Ise arvan, et mõni kilo on juures, sest olin koduvang ja ei liikunud eriti. Tegelt naersin naabrinaisele, et ma pesu pestes viin isegi sokke üksikult kuivama, et saaks ennast liigutada. Ja ausalt öeldes tunnen ennast praegu superhästi ja õnnelikuna. Nii vähe ongi õnneks vaja!

 Hommikukohvi on joodud, kohe saab ka blogitud. Astun korra poolikust romaanist läbi ja jätkan päevaplaanidega. Olge hoitud ja terved!

Fotod:
veidike udune Vna-Rääma tänav kell 8.30
Kaasik on alasti..

...
...
...
2 km läbitud...
3 km läbitud...
onu püüab kala...
...


6. november. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar