kolmapäev, 15. november 2017

Jaansoni rada 80.päev


  Täna on meil siis pisike juubel, 80. kord rajal. Viimasel ajal olen kirjutamislainel ja rajal käimine kannatab selle all. Ma ausõna ei taha enam pimedas rajal käia ja valget aega on nii vähe, kaob kätte. Aga loobumismõtet mul ei ole, kuigi kaal seisab. Eelmisel nädalal olin 200 g kergem, selle nädala näit on muutusteta. Kirjutamine natuke segab kepikõndimist, aga võimalusel olen ikka rajal, õigemini oleme poja Germoga koos, sest üksinda ma ei taha.

  Läbisime 6 km. See on nii tavaline ja normaalne teekond, kuid miskid kotikesed raja äärel tekitavad kõhedust veidi, sest liiga palju inimesi kaob ja neid lihtsalt ei leita. Kui ma eelmisel nädalal üksinda rajale läksin, oli mul päris kõhe, sest sotsiaalmaja juures longib üks ehmunud pilguga (kapuuts silmini peas) tegelane. Teda nägime ka täna. Eelmisel nädalal nägin metsas, puu küljes punast (ilmselt asju täis) kilekotti, kuid täna oli see tühi. Küll aga vedeleb raja ääres igasuguseid kahtlasi kotikesi, paarist tegin pilti. Avama ma neid ei kipu, igaks juhuks.

 Enesetunne on hea, ei mingit väsimust ega liigesevalu, higistasin küll palju. Eile oli istumispäev ja õhtul andsid põlved tunda, aga tänaseks on põlvevalu olemtu. Rada ravib. Nüüd on energiat taas palju ja juba avasin faili, hakkan romaani edasi kirjutama. Päev on korda läinud.

 Olge hoitud!

Fotod:
vaade kesklinna sillale...
raja rekonstrueerimine...
...
...
...
1 km läbitud...
2 km läbitud...
higine juba...
ilus päikeseline päev oli....
rada oli rahvast tulvil...
3 km läbitud...
...
ja tagasi...
Germo on alati rõõmus :)
oksi püüdmas...
kahtlane kott....
kahtlane kott eemalt...
mingi kahtlane (valge) paunake puu oksal...
Külli oli, nagu tellimuse peale, aknal...ja tuli meid jäädvustama :)
...


15. november. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar