esmaspäev, 20. november 2017

Pedant



  PEDANT

käin iga minut lapiga ma ringi
ja iga päev ma viksin oma kingi
ja pühin kappidelt ma üha tolmu
kui puru maas siis kortsutan ma kulmu

kõik jalanõud ma esikus sean ritta
et välja minnes oleks hea sealt võtta
ja iga päev ma klopin kodus vaipu
mul koristamiseks on palju taipu

ma küürin nõud ja kraamin wc poti
ja õhtuti viin välja prügikoti
ning uhan nõud ja kümblen end ka puhtaks
et päevakava-see ei läheks luhta

toon tuppa puud ja ülesse teen voodi
nii elamist ma kasin mitut moodi
küll pesen pesu, kuivama viin selle
ma triigin sokke, trussikuid, flanelle

kuid ühest asjast ei saa  mina sotti
miks igal õhtul üha tekikotti
pean kohendama, püsiks ta et sirgelt
mu teki ümber, et ei nihkuks kergelt

ja miks küll alati kui kaissu tuled sina
ei püsi paigal mitte ükski voodilina



20.11.2017.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar