pühapäev, 5. november 2017

Käisime välismaal...

 Olen nüüd julge. See tähendab, et julgen taas nina toast välja pista. Homme plaanin kesklinnas ka ära käia ja raamatuportsu posti panna. 2 nädalat olen pmst kodu vang olnud, aga tundub, et tervis on taastunud. Jee!

 Eile käisime väljamaal. Kuna minu lapsepõlv möödus Häädemeeste vallas siis mind lausa kisub sinna. Juba 14. novembril kohtun Metsapoole kooli lastega, esitlen seal algklassidele oma lasteraamatut PETU ning hiljem räägin suurematele klassidele oma raamatutest, raamatute sünnist, kirjutamisest jne...Ootan juba seda päeva, sest väga armas on külastada maailma ilusmat koolimaja kus mina oma kooliteed alustasin. Loomulikult jäädvustasin ka eile oma armsa koolimaja pildile. 

 Mulle ei meeldi reisida mööda Via Balticat. Ikka mööda rannikuäärt on armsam, mööda Vana-Riia maanteed, kus maantee äärt ilmestab Liivi laht. Iga põõsas ja puu kõneleb ja kõnetab mind. Ausalt. Kui palju on lapsena mööda neid teid käidud... Kui palju! Ja mind lausa kisub sinna tagasi. Oleks mul vaid võimalus siis ostaksin Kabli kanti suvekodu. See unistus on mind saatnud juba kaua, kuid räägitakse, et kui suurelt unistada siis võivad unistused ka täituda. Unistan! Armastan!

 Ainažis oli ka üle aastate väga armas käia. Kunagi sai seal tihti käidud ja meie esimese klassi autahvlipildid tehti Salacgrivas. Kui kodused on need Lätimaa asulad! Ja ühest tänavast ehk ielast tegin mõned fotosüüdistused ka. 

 Tagasi sõites sõitsime ka Lepanina hotelli juurest läbi, aga see on avatud vaid suviti. Aga maja ees seisis siiski palju vene numbrimärgiga autosid. Süüa ei saanudki kusagilt, sest Kabli pagaris pakutakse vaid kohvi ja pirukaid, kuid need ei ahvatle. Kabli kauplus on aga juba ammu kahjuks päriselt suletud ning kohalikud käivad Lätis poes. Aga Piiri putka jäi õnneks tee peale ja Gudrunile suured tänud!

 Mereäärsed pildid sai jäädvustatud Orajõe kandis, sest seal on armas kohake kus kohast saab kenasti mere äärde jalutada. Meri oli morn ja tormine, igatsuslik, raju ja nukker. Ohh, kuidas ma nautisin seda hingust seal. Nüüd on mu patareid laetud! 

Aga nüüd väike fotogalerii ka:


5. november. 2017.a.
Vana-Rääma
Liivi lahe kaldal..
väike spikker...
Liivi laht...
...
...
...
...
...
minu üliarmas koolimaja...Metsapoole kool
...
koolimaja kõrvahoone, mille asemel asus kunagi internaadimaja
mina ja mu esimene koolimaja...
Läti, Ainaži (Heinaste) kirik
Ainaži...
...
...
kas Tallinnasse või Riiga?
Lepanina Hotell
...
Piiri putka

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar