teisipäev, 21. november 2017

Jaansoni rada 82. päev


  Olen nii hädas, sest inspiratsioon langes nagu raske lumelaviin mu pääle ja see segab kepikõndimist, tõsiselt. Mis muidugi ei tähenda, et ma loobuks. Lihtsalt ei saa ennast arvuti tagant püsti kui jutt jookseb ja hetkel kirjutan juba triloogia 2. raamatut ja sellest veerand on kirjas. Aga täna jõudsime rajale.

 Läbisime kokku 6,1 km. Paari päeva eest näitas kaal, et olen 200 grammi juurde võtnud, kuid iga gramm hetkel tekitab minus mitte just head meelt, sest ma liigun vähem. Täna näiteks pidin minema kesklinna kirja posti viima ja siis läksime ka uue bussijaama ehitust piiluma ja sealt rajale. Vahepeal mõtlesin isegi kogu ringi ära käia, aga higistasin kohutavalt ja isegi mantel oli seljas märg, seega piirdusime vähemaga. Ja kui on mõned päevad vahele jäänud siis ei taha korraga väga pikka maad läbida ka. Aga küll see hull inspiratsiooni periood ka ükskord möödub ja siis olen taas aktiivsem.

 Praegu juba kibelen romaani, aga homme tuleb kallis Ema, nagu maininud olen, kirjutan tema lapsepõlvest (sõja ajast jne...) raamatut, siis pean veel selle raamatu käsikirja täna ette võtma, et märkida ära nõrgemad kohad, kus Ema peab mõnda asja lahti kirjutama hakkama. Seega suur töö täna veel teha.
Aga näpud ja mõistus sügelevad, kohe väga...ning peale blogimist kirjutan siiski ühe peatüki lõpuni, mis mul öösel kell 3 pooleli jäi.

 Aga nüüd fotod, ka kesklinnas valmivast Pärnu maabussijaamast!
üle kesklinna silla...
ikka ehitavad...
Pärnu bussijaamahoone kerkib...
ringristmik on avatud...
endine koduallee Pikal tänaval...
Riia söögituba- odavam söögikoht Pärnus!
endine Pärnu vangla
Pärnu vana haigla nukras üksinduses...
Vana haigla ülemisel korrusel sündisin mina ja sündisid mu lapsed...
Sillutise tänav, vana haigla, vangla, Viimse Tee kabel jne...
Pilli tn, uusrikaste rajoon...Hansakodu
Germo raja ääres, vete pääl...
rajal...
minu lemmikhoone meie kunagise kodu läheduses...
kunagin ekodutee ja maja...vaatasin aknast otse jõele...
üritasin taas Germoga koos selfit teha ;)
Germost ka siis eraldi..
...
juba hämardus, vaade kesklinna sillale..
peaaegu kodus,,,veel üle silla ja...
vaade raja lõpust rajale tagasi...
kodu jääb kusagile sinna Germo seljataha...

21. november. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar