pühapäev, 15. november 2015

Uus tass Portugalist, Portost!



   Eile jõudis minuni tass mille armas Maarika Siim mulle Portugalist tõi. Õigemini tass lusikaga, sest lusikas on komplektis. Kuna kirjnadusõhtul oli nii palju sigimist ja sagimist, ei saanudki ma Maarikat tassiga pildile jäädvustatud. Aga pildi temast lisan ma siia kohe.
   Maarika Siim on poetess, kelle loomingut on avaldatud mõnes ühiskmogumikus ja endal tal on ilmunud luuleraamat "SA OLED MU PEEGEL/PIIBEL", mille illustreeris tema tütar Mirjam Siim, kes täna elab Portos.
Poetess Maarika Siim 14.11.2015.a. Pärnu kirjandusõhtul oma luuleraamatut esitlemas. foto: Vallo Hallik
  Suured tänud, kallis Maarika selle kena kingituse eest! Ma ei tea küll mis seal pudelis on, aga läheb baarikappi, hakkan kollektsioneerima! ;)


15.nov. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar