kolmapäev, 4. november 2015

Saskia lummuses juba üle nädala...


   Üle nädala lugesin "Saskiat", aga nüüd sain loetud. See on väga sensitiivne ja eluline raamat. Ka mahuline ning haarav, kuid seal on nii palju elutarkust ja kogemust, paljud "kohad" vajavad ülelugemist ja sügavalt kaasamõtlemist, seega võtab lugemine aega.

  Minu jaoks oli raamatus väga palju äratundmisrõõmu, kuna olen ise ka Tallinna Intuitiivteaduste Koolis õppinud ja nagu saatuse tahtel jõudsin ma eile Tallinnas käies samasse majja, Salme Kultuurikeskusesse, kus kool tegutseb. Tegutses? Ma ei olegi hetkel enam kursis. See vana ja vaimse hoone fassaad (võimalik, et ka ruumides sees)  on hetkel renoveerimisel, seega seal ikka "elu käib" nagu näitas ka eilne sündmus, "Vaimupuu" sündmus.

   Eriti hästi on tehtud ka raamatu kaanekujundus, kuna peategelane kasvabki läbi raamatu nagu potilill. Ka tundsin ma raamatus ära šamaani, kelle pilli järgi olen ka mina otseses mõttes "tantsinud."

  Tihti ongi elus nii, et nooruki eas ei kipu inimene olema "tema ise," kuna kambavaim ja tahe olla liider voolib meist hoopis teise inimese. Kõik me tahame mingis vanuses kanda maski, et põnevam välja näha. Nii juhtus ka peategelase Saskiaga, kes lõpuks saab "iseendaks".

   Mina vahetasin selle raamatu autoriga, aga praegu on SASKIA Rahva Raamatutes müügil lausa võileiva hinnaga, seega jookske tormi, mu armsad sõbrad! :)

Aitäh, aitäh!

4. nov. 2015.a.
Mai

Nüüd väike raamatu tutvustus ka siia Rahva Raamatu lehelt:

Saskia” on lugu ühe noore Eesti naise üsna tavalisest elust. Raamatu läbivaks teemaks on armastus ja tunded.
Kas peategelane Saskia leiab lõpuks selle Õige inimese enda kõrvale? Kas ühe inimese õnn sõltub üksnes tema armastatust või peitub õnn inimese enese sees? Kas Saskia ise oskab ja suudab armastada?
Autori debüütromaan „Saskia maailm” ilmus 2008. aastal. „Saskia” on autori teine raamat, milles sisaldub nii „Saskia maailm” kui sellele kirjutatud järg „Saskia”.
16.90 3.36 €
KAUPLUSES PÜSIKLIENDILE: 3.36 €
KAUPLUSES: 3.54 €
KAUP KÄTTE: HOMME, 05.11
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar