pühapäev, 1. november 2015

"Staar" on sündinud! :)


 Täna sündis minu sõnadele uus lugu, ehk siis 26. laul. taas on tegu tellmustööga ning taas laulis mi sõnad elavaks Marco Tasane ehk tuntud strippar Marco. Suured tänud Marco! :) Ma usun, et meie koostöö jätkub! Minul ei ole vahet kas tellitakse sõnu punklugude, poplugude, koorilaulude või.....tarvis. Kirjutan suurima hea meelega ja erinevused vaid rikastavad. Kopin siis mõned aktuaalsed artiklid, et oleks kenasti mu blogis koos. Head kuulamist ja vaatamist! ;)

Algsed sõnad ka siia:

Staar
kui tahan sõidan uhkes limusiinis või kasiinos aega surnuks löön mul iga päev on aina uued liinid on minu trumbiks minu stripitöö ref: olen staar olen staar klaar on minu silmapaar olen staar olen staar õujee! ma teenijaga käitun nii kuis tahan saab piitsa asemel ta vahel präänikut kui aga haihtub minu seifist raha siis karistan ma teda väänikut ref: olen staar... hei sina rullnokk ära ennast säti mu hõlma alla, treeni biitsepsit mul üldsegi ei meeldi paksud catid kel magu täidetud on pilgeni ref: olen staar... ma eile ostsin uue Cadillaci ja Limu (limusiin) parseldasin Saksasse võin näita sulle kahel näpul facki ja homme põrutada Mekasse ref: olen staar... ja minu ees on valla kogu maailm Hispaanias oman villat, Brüsselis ma europarlamendis ringi saalin sest olen staar ja olen püss, just nii! ref: olen staar... 2.oktoober. 2015.a. Mai

Õhtulehest:



1
foto






Marco Tasasel ilmus järjekordne hullumeelsusest pakatav lugu "Staar". Marco rääkis intervjuus Õhtulehele, et tema hinnangul on Eestis kolm tõelist staari: Anne Veski, Tanel Padar ja Ita Ever.


Vaata Õhtulehe videost, mida arvab Marco seksist,rahast ja armastusest ning kuidas ta Üllar Jörbergile silmad ette teeb!

Ja siin on Õhtulehe LINK.

MuusikaPlaneedi lehelt:








VAATA MARCO TASASE VIDEOT “STAAR”!


Marco Tasane
Tartu meelelahutaja Marco Tasane on saanud valmis uue loo ja video.
Lugu kannab nime “Staar” ja selle sõnad kirjutas Margit Peterson, kelle sulest pärineb ka laulu “Kepikas” lüürika.
  • Video ja montaaž: Mart Muru
  • Viis, laused, idee: Marco Tasane
  • Live video: Fideelia-Signe Roots


Muidugi on lugu olemas ka Youtubes, Vaadata saad ka SIIT.Ja siia ka selle lehe LINK.ja elu24 artiklit saate lugeda SIIT.


Strippar Marco uues videos karistatakse mehi ja süüakse banaani2


Elu24.ee
Elu24.ee
Marco Tasane FotoEkraanitõmmis videost
Marco Tasane on valmis saanud uue video laulule «Staar».
Videos on tunda Marco käekirja ning sealt ei puudu ka siivutud kaadrid.
Kuidas meeldib sulle Marco Tasase uus video?

1. nov. 2015.a.a Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar