reede, 6. november 2015

Minu artikkel Kristel Mägedist tänases "Nelli Teatajas!"


   Kas sina tead kes on Kristel Mägedi? Kes oli Lembit Mägedi talle? Kes on Tõnu Kilgas talle? Kui ei tea siis mine ja osta tänane "Nelli Teataja", kirjutasin sinna Kristelist artikli.

  Kristeliga kohtuda saate juba 14. novebmril kell 18.00 algaval Kirjandusõhtul Pärnus restoranis "Kolhethi!"

  Muidugi ei saa ma üle ega ümber ka oma sonetist, mille Kristel elavaks laulis. See on, muideks, mu esimene sonett mis on viisistatud. Laulu saate kuulata SIIT.

  Meie tutvusime kunagi ühel kirjandussaidil ja reaalselt juba Pärnu kirjandusõhtul, mida juba kuuendat hooaega korraldan.
  Kristel on seltsiv ja andekas tüdruk, pisut hajameelne, kuid sellest saan ma aru, kuna tal on alati sada tegemist korraga :) Seega tuletage talle vahel meelde kuhu ta jälle jõudma peab ja mida tegema peab.
Mulle endale väga meeldib Kristele luule, mida on saanud ka Pärnus kuulda.

  Igal juhul tulge juba järgmisel laupäeval Kolhethisse ja te ei kahtese!

6. november. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar