pühapäev, 8. november 2015

Isadepäev!


 
  Täna on Isadepäev. Võibolla olen ma isekas et ei soovi kõikidele Isadele Isadepäeva, aga minu üks ja ainus Isa on juba 19 aastat pilvepiiril ja jagab sealt häid nõuandeid. Mina meenutan oma kallist Isa pigem aasta tagasi kirjutatud luuletusega.P.S ! Üks pildilt on kohe kindlasti minu Isa...


Isaga

igal kargel sügisilmal
kui rändlinnud on endale
uue kodu leidnud
kui õhkõrnad härmaloorid
katavad põllupervel itkevat
maltsa ja lehtpuud on ennast
lahti riietanud

igal kargel sügisilmal
tuled sina
peas must kaabu
seljas maani mantel
jalas viigipüks
tuled ja imbud mu mõtteisse
mu mälestustesse
ilmud mu ellu
rõõmsana tegusana

igal isadepäeval
mõtlen sind elavaks
meenutan aegu mil
suuga kibedat seebivahtu
mu silmist eemaldasid
tunnen sõõrmeis seakamarast
keedetud süldi lõhna
ja igatsen su silmade viimast pilku

iga rändlind jõuab kord
pesapaigani tagasi...


09.11.2014.a.
Piiri


9. nov. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar