kolmapäev, 5. august 2015

Kuidas ma endale uued ketsid sain

siin need on, minu kaua oodatud kaunikesed! :)
No, pean selle ikka ju blogisse ka lisama ;) Aga vaadake, tasus osta. Minu kaunikesed.


Tulin mööda tänavat, kui nägin ühe second hand poe aknal roosasid ketse. Astusin poodi, aga mul ei olnud nii palju sularaha kaasas, kui nende eest taheti. Kaalusin mida teha ja kogemata jäin noore müüjanna ja ühe eakama daami juttu pealt kuulama. Müüjanna mainis, et läheb edasi õppima, kõrgkooli, kuna õpetaja olla ütelnud, et tal on väga hea pea, et peab tarkust taga nõudma minema. Tubli tüdruk, mõtlesin endamisi. Ei tahtnud kohe nende vestlusse sekkuda, aga mul oli bussile minekuga kiire. Astusin müüjanna juurde, ketsid käes ja küsisin, et kas alet saab. Tema vastas, et ei saa. Küsisin, et kas kinni saan neid panna. Tema vastas, et saan. Siis küsis ta mu käest, et kas Margit kirjutatakse tugeva k-ga? Heh, ma ei teadnudki, et meie keeles on ka nõrk k olemas. Tark tüdruk tõesti, avas vähemalt mu silmad. Mina õppisin ju nii ammu koolis ja meie ajal olid g ja k ;)


5. auguslt. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar