pühapäev, 16. august 2015

Tegin kaelaradikuliidile pai ;)


  Pidin sellel nädala teisel poolel elama aktiivset seltsielu, seda Nelli Teataja suvepäevade, Luuleseminari (ühes talus) ja Augustiunetuse näol, aga läks seekord teistmoodi. Ja ega tervis ei küsi aega ja ruumi, tema vajutab pidurit siis, kui ise tahab. Aga täna olen juba normis. Kuigi tunnen ennast alles noorena, ei taha mu kael üldse tuult enam, kohe olen kummuli ja elu jääb justkui seisma. Vähemalt kasutasin seda aega aktiivselt ja kvaliteetselt, ehk siis kirjutades.Tegin kaelaradikuliidile pai ja elan taas! :)
ja minu neljas luuleraamat on tõusnud TOP 10 lausa 6. kohale! :)
  Naudin suvelõpupäevi (kui uskuda ilmaennustajaid) ja väike tšill ja grill aias pole paha. Püüdsin lõkkest erinevaid pilte teha, aga nutikaga siiski liikuvatest objektidest kvaliteetseid pilte ei saa.
  Ja loomulikult viskasin ennist pilgu ka raamatute müügiedetabelistesse ja oli rõõm tõdeda, et mu raamatud müüvad endiselt ka poodides hästi, kuigi müün väga palju ka käest. Siia ka mõned fotojäädvustused.

Eesti autorite müügiedetabeli 35 kohal. Päeva tõusnud lausa 14 koha võrra :)


16.august. 2015.a.
Vaeste Patuste Alev-Piiri

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar