kolmapäev, 19. august 2015

Raamatute esitlus Rahva Raamatus

 
    Täna esitlesime koos Alari Papa Jansoniga oma uuemaid raamatuid Pärnu Rahva Raamatu kohvikus Piano. Mina siis oma 7. raamatut, romaani "Rist teel" ja Papa oma luule-ja laulusõnade raamatut "Sõnaviisi".
Alari Papa Janson
Papa mängis kitarri ja laulis ka, nagu ikka. Loodan siiralt, et need 17 inimest kes meiega kohtumisle tulid, nautisid. On ikkagi suvi ja inimesi käib sellistel üritustel vähe. (info kauplusest). Aga meil oli tore ja jäime rahule. Raamatupoodi jõudes ootas meid ees üllatus reklaami näol ja loomulikult tegime poosepildid seal. Mina muidugi olen siin veel lille löömata, kuna Papa jõudis mulle päris varakult Maisse külla, nig kovhitassi taga möödus aeg nii ruttu.
  Ja siia fotojäädvustus ka mu armsast sõbrannest Terje Heinmetsast, kellel on mu raamatu lugemine just käsil.
  Ja väike pildike ka Karina Louisa Puhtist, kelle suhtes jään kidakeelseks kuid ütlen, et temast te (me ) veel kuuleme ;)
   Aitäh sõbrad, et te leidsite kiirete suvetoimingute kõrvalt aega meiega kohtuma tulla! Oli armas.
  Lisan siia veel mõned fotojäädvustused tänasest päevast, mi tõesti kujunes imetoredaks.

sõbranne ja poetess Terje Heinmets
 
Alari Papa Janson, mina, Papa raamatu illustraator, kunstnik ja poeet Mikk Allas
ja poetess Terje Heinmets
armas Karina Louisa Puht (jään salalikuks) ;)
esitlen oma teist romaani RIST TEEL



19.august. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar