pühapäev, 9. august 2015

Tammistes, kallil sõbrannel külas

minu sõbranne Ruth Kõlvart minu romaani Segavereline lugemas
   Siis, kui suvepealinn Pärnu on triiki rahvast täis ja isegi bussid ei saa korralikult mööda tänavaid liigelda, kui Weekendilt kostuv tümps paneb kõrvad huugama, tahan mina oma kallist kodulinnast eemale. Diskotümps ja klubimuusika lihtsalt ei ole mulle. Ma ei mõista seda muusikat. Antagu andeks fännid, aga see olen mina :) Nii ma siis põgenesin eilse eest pagulusse Tammistesse, Pärnu ligidale asuvasse külakesse (mida mina hellitavalt nimetan Pärnu äärseks aedlinnaks) kus elab mu kallis sõbranne Ruth. Tammiste on üks armas kohake Pärnu jõe kaldal, mis kunagi oli tegelikult suvilarajoon, aga tänaseks on paljud inimesed kivilinna magalarajoonist põgenenud ja oma suvilad uhketeks elumajadeks ehitanud. Ja seal on nii ilus. Seal on siiralt ilus, kuna küla piirab Pärnu jõgi, kus kohalik rahvas meelsasti ujumas ja kalandusmõnusid nautimas käib.


uhke perekass Jossu

Jossu augustiööl puuotsas mängimas
  Minu sõbranne perel on kaks kassi. Kass Teet on ehe kass kes kõnnib omapead. Tema on iseseisev ja tunneb ennast kodus ka naabrite juures. Aga noor kass (aastane) Jossu on ehe memmekas. Punast (kollast) värvi perekass ei armsata üksindust. Kui pererahvas on hommikul kauemaks magama jäänud, sekkub Jossu nende unedesse ja teeb äratust. Jossu on iseloomuga kass. Temal on majas omad kohad kuhu ta peab saama minna. Aga ta on ka veidi arglik, vaatamata oma sõbralikule loomusele. Vahel ehmatab Jossu ka pisiasjade peale. Aga ilma pererahvata ta tuppa minemast keeldub.Nii oli ka eile, kaunil ja soojal suveööl, kui me koos lahke pererahvaga aias grillisime. Jossu läks otseses mõttes puu otsa ja hakkab õuntega pommitama :) Ja siis oli umbes seda nägu, et tule ja püüa mind. Mõne fotojäädvustuse tegin ka temast puu otsas.
vahelduseks saab ka võrkkiikuda
  Loomulikult käisime ka imelises ujumiskohas, kus mehed meelsasti ennast Pärnu jõkke suplema unustasid. Järsust kallakust viib kitsast teerada jõeni, kus naabrimees on kenasti kalda kauniks muutunud. Mõelda vaid,  ürgse looduse rüppes selline kena kohake!
vennad Palmisted Tammistes ujumismõnusid nautimas, kohas, kus üle jõe asub Paikuse politseikool
minu armas sõbranne Ruth Kõlvart 
   Aga öösel jõudsin mina Pärnusse tagasi. Oma kallisse koju, mille seinu enam ei väristanud Weekendi diskotümps :) Aitäh imelise laupäevaõhtu eest, armsad sõbrad! Millalgi kordame taas!

9. august. 2015.a.
Mai



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar