esmaspäev, 24. august 2015

Tasside kollektsioon (värvi muutev Eesti tass)



  Täna täiendasin ise oma tasside kollektsiooni. Tõesti ei ole kahju raha välja käia nii imeilusa, vaid 8.90 maksva tassi eest! Tassi ostsin Mai Selverist. Lisan siia ka teise pildi, kuna see tass muudab värvi, kui valad sellesse kuuma vett. Miks just seda värvi ostsin? Sellepärast, et türkiissinine on jätkuvalt mu lemmikvärv. Aga vaadake millist värvi muutub tass kuuma veega.
  Sarnase tassi kinkis mulle armas Seili Ülper Tartus esinemas käies, aga see on punast välvi ja Tartu logoga.
Aitäh! :) Selveris on ka veel Pärnu logodega tasse, eks ma tasa ja targu muretsen neid endale. Aga nüüd lubatud värvi muutnud tassi pilt ka:
Võite mulle endiselt tasse kinkida ja reisidelt osta. Muidugi ka esinemiste eest. 10 euroga olen nõus neid ka ise ostma. Peale selle on natuke liiga kallid. Sellel aastal peaks veel minuni jõudma tass Austraaliast, mille armas Ema Ene mulle toob. Ja sõbranne Maarika Siim lubas Portost tuua. Ja Merike Kill lubas järgmise Soome tassi tuua. Aitäh, sõbrad! :)


24.august. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar