esmaspäev, 31. august 2015

Läbi pimeduse valguse poole...

minu Päikesekiir Germo :)

Järg eelnevale blogile AITÄH SÕBRAD, ET TE MUL OLEMAS OLETE! Ja veel eelnevale TÕUS LANGES MÕÕNA...
   Nagu näete on "päevakangelane" täna hoopis teine inimene. Justkui tahaks hea tujuga tagasi teha eilse päeva, mis oli viimase aja üks kohutavam. Germo on tõesti lõbus. Vaatab telekat ja kuulab muusikat üheaegselt. Ja väga palju tahab rääkida, kuigi eile oli see suht võimatu.
  Kui poodi läksin, tellis jäätist. Tõin ka loomulikult. Jäätis ilmselt leevendab ta keelehaavade valu. Igal juhul on tänane päev palju päikeselisem. Meil on taas valgus majas! :) Aitäh, aitäht  teile, sõbrad, kes te hoolite ja tahate, et ma teid asjaga kursis hoian! Aga täna tuleb veel üks töö ette võtta, ehk siis hakkan varsti juuksurit mängima. Kuangi, ammustel aegadel pidasin seda ametit hobikorrast tihti, aga nüüd ei ole enam aastaid...Ehk õnnestub.
minu armas õepoeg Raido Soomets

  Täna oli vahepeal meie kodu neljaliikmeline, kuna meid külastas minu armas vanema õe noorem poeg Raido. Kolm tundi köögis kohvitassi taga lausa kadus kätte. Ja muidugi jagus poistel aega ka omavahel suhtlemiseks, kuni mu noorem poeg tööle sõitis.
  Ka minu enesetunne on kordi parem, sest oma laste haiguseid elame me kõik ilmselt nagu enda haiguseid läbi. Kui laps jääb haigeks, tunduvad teised probleemid täiesti tühised selle kõrval. Mul on sihuke tunne, et midagi karjub varsti paberile. See on hea näitaja, sest inspiratsioon on tagasi!

Olge kõik hoitud! :)
Margit
31.08.2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar