esmaspäev, 31. august 2015

Uued tassid mu kollektsioonis!

Tartu Raekoda ja Suudlevad Tudengid


Kallis sõbranne, poetess Riina Einasto
     Juhuu! Olen taas uue tassi (või õigemini uute tasside) omanik! Mõned tunnid tagasi kohtusin 15 minutiks oma armsa sõbranne Riinaga, kes on Pärnut väisamas. Ja ta kinkis mulle sünnipäevaks selle imelise Tartu vaatega tassi. Raekoda ja suudlevad tudengid, fantastiline! Oli kunagi ju Tartu ka minu kodulinnaks mõneks ajaks. Tassi autoriks on Helina Tilk. Aitäh, kallis Riina selle imelise kingituse eest! Ja muidugi ka selle eest, et leiad alati aega kokku saamiseks! :) Oled kallis mulle!
Pärnu Ammende Villa ja Tartu Raekoda koos Suudlevate Tudengitega
  Kuna läksin (Mai? Papiniiud?) Selverist Germole jogurtit ostama, jäi mulle poes üks Pärnu vaatega tass teepeale ette. No, kuidas ma saan Tartu tassi ilma Pärnu tassita jätta? :) Riina mainis, et las see Tartu tass meenutab mulle teda, ma siis ostsin Pärnu tassi, ehk enda selle kõrvale. Koos neil lõbusam, nagu ka meil, kuna jutt ei taha iialgi lõppeda :)
  Siin me siis nüüd oleme, mina ja Riina!

31.08.2015.a. Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar