teisipäev, 1. september 2015

Kirju ja emotsionaalse sünnikuu lõpp



    Nii ta läbi saigi, minu sünnikuu august!
Lisaks kirglikult "kuumale" suvekuule, jagus ka sellesse aega ka valu ja pisaraid. Aga kes ütles, et elus peab kõik kergelt tulema ja minema? Tõusud ja mõõnad on juba aegade algusest käsikäes käinud. Isegi minemiste jaoks tuleb tööd teha, mitte ainult tulemiste jaoks. Ja ma ei väsi kordamast, et ka vaimne töö on töö. Olgu siis tegu mistahes vaimse tööga iganes. Ka kirjutamine on suur töö, nagu ka laulmine ja videote tegemine. Suur töö on. Ootan kolmapäeva, siis läheb ka ühe video tegemiseks. Millise? Hetkel jään kidakeelseks ;)
Suure tööga sai ka hakkama strippar Marco nime all tuntud Marco Tasane, kes hobikorras ka laulab ja teeb põnevaid laule, et mustvalge elu värviliseks muuta. Ja õigesti teeb. Vähemalt ajab oma asja ihu ja hingega! Minu poolt täielik tunnustus! Sõnade loomise lool ma peatuma ei hakka, olen sellest siin juba rääkinud. Igal ühel on oma maitse ja kõik ei peagi kõigile meeldima. Elementaarne! Aga mina osakan rõõmu tunda ka sõprade rõõmuhetkedest ja saavutuste üle.
  Mida ma tahan ütelda? Tahan ütelda, et minu sünnikuul sündis minu sõnadele lausa 2 laulu. Esimese kohta jagan linki SIIN.
Laisematele inimestele kopeerin teksti siia:



UUTE MUUSIKAVIDEOTE TOP 5 AUGUSTIS


Marco TasaneAugustis avaldati YouTube’is üle kahekümne uue kodumaise muusikavideo. Reastasime viis vaadatumat.
Konkurentsitult tõusis selles arvestuses tippu Marco Tasase “Kepikas”, mida uudistati kolme nädala jooksul üle 106 000 korra.
Räppar Tommy Cashi “Leave Me Alone” oli augustikuus YouTube’i üles laetud musavideotest vaadatavuselt teine ning Vaido Neigause “Suvi” kolmas.
Eesti artistide/bändide uute muusikavideote TOP 5 YouTube’is – august 2015:
  1. Marco Tasane “Kepikas” 106 293 vaatamist (Avaldatud 10. augustil)
  2. Tommy Cash “Leave Me Alone” 49 094 (24. august)
  3. Vaido “Suvi” 27168 (26. august)
  4. RD Project feat. Katrin Ruuse “Never Say Goodbye” 24 377 (20. august)
  5. Karl Nahkur “5am” 13 986 (18. august)
Tabel läks lukku 31. augusti keskööl vastu 1. septembrit. Arvesse läksid ainult augustis üles laetud uued kodumaised muusikavideod. 

  Mis saab veel rõõmustavam olla artistile ja sõnade autorile, kui need huvi pakuvad? Eksole? Soovin Marcole tuult tiibadesse igaks elujuhtumiks ja pean temast väga lugu! Mõtelgu või ütelgu kes mida iganes, me kõik oleme omamoodi lihtsurelikud.
  Ja teine lugu sündis Pärnu bändilt PÖÖLOY GLÄÄNZ (millest olen ka juba bloginud siin).
Panen siis siia veel ka selle loo lingi. Vaadata ja kuulata saate SIIT.

1. september 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar