esmaspäev, 21. september 2015

Pisike Eesti Maailmakaardil!



   See siin on suur ja siiras tänuavaldus mu väljamaal elavatele sõpradele! Aitäh, aitäh, aitäh!
Viimase nädala jooksul olen kõnelenud oma 5 sõbraga kes on saatuse tahtel Eesti tolmu jalge alt pühkinud ja väljamaale elama läinud. Üha enam ja enam kuulen ma kuidas nad lausa ootavad mu uusi blogipostitusi.
  Paar päeva tagasi teatas üks Hispaanias elav sõber, et ta on väga tänulik, et toon läbi oma blogimiste pisikese Eesti Maailmakaardile. Ohh, uskuge või mitte, seda lugedes kandsin tibutagi ja silmad olid veekalkvel.
  Mul on siiras heameel sellist õnne pakkuda teile, mu armsakesed! On ju blogimine mulle teraapia nii nagu iga kirjatöö. Ja kui ma suudan läbi selle inimesi oma juurte juurde tagasi tuua, no mis saab veel parem tagasiside olla? Uhh! :)
  Jah, jätkuvalt võlgnen tänu Heli Künnapasele, keda, ma usun, et võin oma sõbraks pidada. Tänu temale saigi kolme kuu eest minust blogija. Ja Heliga läheks kasvõi luurele ka koos, aga läheme hoopis Jõgevamaale turneele oktoobris :) Jätkuvalt võib meid esinema/ raamatuid esitlema kutsuda, aga teatage pikemalt ette. Jõgevamaa kutsus juba kevadel ja 28. oktoobril kohtume lugejatega Palal ja Elistveres.
  Aitäh sõbrad, et te mul olemas olete! Armastan! :)

21. september. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar