kolmapäev, 16. september 2015

Käisin täna küünemodelliks

minu elu esimene maniküüris käimine

   Uskuge või mitte,. aga ma käisin täna elus esimest korda maniküüris. Viimastel aastatel olin oma küüned unarusse jätnud, aga kunagi sai ise neid lakitud ja igasuguseid mustreid välja mõeldud. Kuid unistus maniküüri minna pidevalt kasvas minu sees, kuni ühel päeval armas Triin teatas, et otsib küünemodelle, kuna õpib alles seda ametit.Seega kui midagi väga soovida, siis unistus avab ise sulle ukse :) Triin õpib ka pediküüri tegema ja teeb seda kõike Pärnus "E -küünestuudios". Mulle meeldib nn katsejänes olla. Olin ju eelmisel suvel ka üks esimesi kleinte "Melanie ripsmepikendustes" ja olen siiani jäänud seal käima. Hea on vaadata kuidas inimene areneb ja järjest edukamalt oma töösse pühendub.
  Ei ole tegu geelküünte ega geellakiga. Tegu on täiesti tavalise maniküüriga ja tavalise lakiga. Mu käed siiani lõhnavad mangolõhnalisest kätekreemist. Ja väga mõnus ja värske tunne on. Kuna tarbin antibiootikume, siis mu küüned olid kõik erineva kuju, pikkuse ja laiusega. Lihtsalt murdusid. Seega oli maniküüri minekuks ka hea ajastus. Kõik sai ühepikkuseks viilitud, küüneääred lõigatud, pluss massaaž nii kätele kui küüntele jne...Ja uskuge, enesetunne on palju parem :) Seega tänud kallis Triin ja uute kohtumisteni! Aga siis juba pediküürima! ;)
  "E-küünestuudio" lehekülg (mis on küll kahjuks varjusurmas) asub SIIN ja kodukas SIIN.

16. september. 2015.a.
Mai
küüned ilutegijalt Triin Rõigaselt
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar