pühapäev, 27. september 2015

Alustasin oma ühe raamatu illustreerimist


   Siis kui laupäeva õhtul inimesed lõõgastuvad ja sõpradega väljas käivad, mina illustreerin. Ei saa ju lasta juhust käest, kui inspiratsioon peale tuleb. Pealegi on mul kodus hulgim käsikirju kiletatutlt ja kaanetatult ning mu ammune unistus on mõni enda raamat ise illustreerida. Ma ei saa väga hõisata kas ma ka mõne asjaga ühele poole saan, kuid unistamine ei ole ju ometi keelatud :)

  Jah, pilt on tõesti erootilise alatooniga, aga nii üks mu jutuke mind ennast inspireeris. Ja loomulikult ei ole ma mingi proff, seega on proportsioonid nihkes, kuna ma pole aastaid enam joonistanud. Ja üle kõige meeldib mulle inimesi joonistada, on kogu aeg meeldinud. Käsi vajab harjutamist. Aga algus on sisse tehtud ja aina edasi!

  Enne illustreerima hakkamist sirgeldasin niisama. Mingi meesterhavas peaks see olema. Poolik on ta ka, kuid ma ei teagi kas teen ta valmis, selline ta sai.
  Ja igasugune kriitika on oodatud, ma ei ole kriitikahell :)


Täna öösel ma ei maga! :)

27.09.2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar