neljapäev, 3. september 2015

Müstiliste lugudega müstiline päev

artikkel minust selle kuu ajakirjas "Müstilised lood"

Margiti maailm- maagiast tulvil
ajakiri "Müstilised lood"
  No nii! Vahel netimaailmast 24 h eemal olles sünnivad huvitavad ideed. Sünnivad sihukesed aated, millest kirjutada esimese hooga ei tahagi. Isegi teise hooga ei taha. Täna lihtsalt oli üks huvitav päev. Ja mitte ainult sellepärast, et käisin armsa ilutegija Melani Tali juures ennast lille löömas. Sellesse päeva mahtus midagi enamat, midagi saladuslikku, millest ma ei räägi ;)
 Aga algatuseks siis mõned fotojäädvustused minust septembri ajakirjas "Müstilised lood." Ühesõnaga hea Anne-Mari Alver kirjutas minust sinna sisuka loo. Head ostmist ja lugemist! ;)
  Spikriks ka väike fotojäädvistus ajakirja kaanest.

minu laul "Sõja jalus" nüüd ka plaadil
  Elus on juba kord nii, et elu ise juhatab õiged inimesed su teele. Inimesed, keda antud hetkel lihtsalt vajad. Inimesed, kes oskavad teha asju, mida sul lähitulevikus vaja on. Seega tegime Aavoga ühe huvitava diili, lisaks sellele, et juttu jätkus kauemaks, kui kauaks.
kamraad Aavo Kubja
  Siin on plaat kuhu Aavo salvestas minu uue laulu esmaettekande bändilt "Pööloy Gläänz" millest saab kohe kindlasti kunagi rariteet. (ma pole veel näinud, aga kavatsen kohe seda teha). Loo nimi on "Sõja jalus" ja see on salvestatud minu sünnipäevaõhtul pubis VEEREV ÕLU.
  Mõni siin kindlasti loeb ja ei saa mõhkugi aru. Et miks nii salalik? Et millest ta rääkida üritab? Et ajab ikka närvi küll? :D Ütlen vaid, et iga asi omal ajal ja ma ei jäta teid teadmatusesse.
erinevused rikastavad ;)

Ja samas ajakirjas ka minu uue raamatu reklaam ;)
  Igal juhul mõned fotosüüdistused ka mitmetunnilisest vestlusest Aavoga, mis kujunes meil toredaks ja lõbusaks. Eelarvamused paluks jätta, tassis on kohvi ja tuju on lihtsalt lõbus. Ka Germo ei jõudnud oma muljeid ära rääkida :)
  Usun, et olen leidnud endale ägeda sõbra! :)



2-3.september. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar