reede, 4. september 2015

Tõuse ja sära!

siis kui maaliinibussid teele asuvad...


    Tõuse ja sära! Just! See "loosung" kehtis, kuna mind äratas Ema telefonikõne:)  Kuna terve see nädal on kulgenud kudagi kiires tempos, oli tänane päev linnas suhteliselt kosutav. Jah, paaril päeval olen peale tööd lausa nn "lõunauinakut" teinud, kuna pühapäevane poja terviserike röövis mõneks ajaks une. Loodan südamest, et need epilepsiahood tal enam ei kordu. Õnneks see oli üks ja ainus, kuigi kõige raskemakujulisem üldse. Jah, sellepärast olen ka ma tööpäevad olnud lühikesed, et ei ole tahtnud teda üksida koju jätta ja noorem poeg läheb alati enne 15.00 tööle. Tänan jumalat, et olen saanud võtta osa paljudest üritustest ja käinud ise mööda Eestimaad raamatuid esitlemas ilma, et poja haigus oleks süvenenud. On ta ju mul tegelikult täielik Päikeseposs, heasüdamlik, hoolas ja vastutulelik, kellel silm kogu aeg särab ja tuju rõõmus.
  Täna ostsin pileti järgmiseks kolmapäevaks, seega Toila rahvas, olen kindlalt tulemas! :)
Üritust saate vaadata SIIT.
Ja jooksvat infot SIIT.

  Tänane päev tõi meeldiva rahu hinge, kuna mõned tunnid veetsin sellest oma armsa Emaga. Siis mõningad asjaajamised kirjastuses jmm...ning kodus ma olengi. Ahjaa, täna kavatsen siis poja juuksepahmaka ette võtta. Ostsin kammi ka, kuna meie kodus seda lihtsalt ei olnud enne. Meil pole kellelgi selliseid juukseid millest kamm läbi käiks. Juukseharju küll on, aga....Kunagi tegelesin ise juuste lõikamisega, siis ikka oli. Tuleb vanu andeid meelde tuletada :P Seega kehastun varsti juuksuriks.

Lehvitan!
Teie, Margit!


4. september. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar