reede, 11. september 2015

Mu noorem poeg joonistab taas!



     Eile teatas mu noorem poeg, et talle tuli joonistamise tuhin peale. See on minu jaoks nagu päikene pilvises taevas, kui arvestada viimasel ajal juhtunuga.
  Jah, kunagi olid ajad, kui ta mul 4 aastat Pühapäevakoolis kunsti harrastamas käis, kuid siis jättis pooleli, kuna usuteema teda ei huvita. Kunagi olid ka ajad, kui poja joonistused ehtisid ühe aleviku poe aknaklaase, käsisid näitustel jne...Kuid ta ei ole enam aastaid joonistanud. See kõik jääb lapsepõlve, kuid nüüd äkki...Geenid? Igal juhul on mul selle üle siiralt hea meel, sest harjutamine pidavat meistriks tegema :)
  Siin ona ka kaks tema tehtud kunstipilti. Üks on tehtud esimeses ja teine vist teises klassis. Tegu on siidimaaliga ja klaasimaaliga. Üks neist ehib mu magamistoa seina ja teine on suuretoa aknal.

11. sept. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar