neljapäev, 24. september 2015

Pärnus algas suvi!



   Täna hommikul ärgates ja rõdule minnes avastasin ennast suvest. Oi, kuidas mulle meeldis see tunne! Sügis pole  minu jaoks. Sügiseti ma meelsasti uinuks talveunne ja ärkaks märtsis.

  Kui eile oli fb teadetevoog sügise saabumise tervitusi täis siis mina ei postitanud midagi sellist. No, lihtsalt ei meeldi sügis, ega talv ammugi mitte. Olen suvelaps!

  Kunagi maal kasvades oli just sügis murdepunkt, külas hakkas vikatimees riburadapidi vanainimesi niitma. See oli karm, sest mulle väga meeldivad vanad inimesed. Aga paraku jah elusügisus kutsus nad ära just sellel aastaajal.
  Aga täna on Pärnus suvi, jee! :)
Hommikul enne tööle minekut leidsin postkastist armsa üllatuse. Aitäh, kallis Eelika Laane selle meeldiva üllatuse eest! :) Katsun lähiajal ka sulle oma raamatu posti pista. Ega me ju Pärnus ei näinud :D :D

  Viimasel ajal põen keskendumishäiret. Ei saa ma pikki tekste (romaane) kirjutada ega ka mitte lugeda. Saan lugeda ja kirjutada vaid lühitekste ehk siis luuletusi. Loodan siiralt, et see möödub, kuna sihuke pirakas kirg on oma Westoffhausenit edasi kirjutada, aga....Ilmselt tuleb see sellest, et liiga palju on viimasel ajal juhtunud. Liiga palju enda ja poja tervisega. See kõik ilmselt alles sisemas rõhub, kuid ei sega elu. Lihtsalt ajameelne olen. Seega jäi täna telefon tööle minnes koju, öökapile. Aga muidu ma ei kurda.

  Peale tööpäeva saime taas Sven Kivisildnikuga kokku ja loomulikult taas Port Artur 2 Rahva Raamatu kohvikus Piano. Pidasime taas sõjaplaane, aga rääkida veel ei saa ;)

Ja, no koju tulles kukkusin kotile, lausa pooleteiseks tunniks. Nüüd olen peaaegu inimene. Eriti mõnus oli telefonitsi vestelda Maikiga, kes oleks nagu päris õde mulle.

Kaunist suve jätku!

24.september. 2015.a.
Mai

 

2 kommentaari:

  1. Tere Margit,
    Loen Sind juba paar nädalat. Juhtusin siia kogemata, siis kui FB-s Su poja paha uudis oli ... tulin ja jäin :-) Kuidagi kutsub alati tagasi.
    Kuldset sügist ja hääd kulgemist Sulle ja Su perele!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere! :)
      Seda on rõõm kuulda!
      Poja tervis on kenasti kontrolliall. Uus neuroloog avastas, et tal oli liiga nõrk kogus tablette peal ja sellepärast hood vallandusid. Täna on ta juba taas mu armas Päikesepoiss tagasi. Paraku on kõikide rohtudega nii, et pikalt neid tarvitades muutud nende vastu immuunseks. Nüüd me siis katsetame uusi koguseid ja tundub, et kõik on kenasti.
      Sündis ta mul ju terve poisina, kuid kunagi ammu peale kopsupõletikku haigestus meningiiti ja...Aga me saame hakkama. Ta on hästi heasüdamilk ja hoolas.
      Aitäh ja kena sügist ka teile! :)
      Margit ja Germo.

      Kustuta