esmaspäev, 28. september 2015

Kikutohter, Marco ja tass, ning lõpuks linnavalitsus ja kodu

(stippar) Marco Tasane ja minu uus tass temalt ;) väga armas pilt! jee!


   Justkui oleks pikk tööpäev seljataha jäänud.
Sellest ma loomulikult piti ei teinud kuidas ma kikutohtril käisin ja taas ühe hamba võrra vaesemaks jäin. Teine ehitati üles ja näeb välja nagu pärishammas. Tahate pilti? Ei saa ;) Kade olen. Lahedad instrumendid on kikutohtritel. Kuigi tehti mitu süsti, ei olnud ma peast soe :) ja kuulsin väga hästi kuidas arst assistendi käest tigu küsis. Mõtelge, tigu pandi mulle suhu. Ühesõnaga varsti olen juba nii tark, et hakkan ise hamaarstiks. Tegelikult, kui aus olla siis mulle väga meeldiks see assistendi amet. Päriselt ka. No, ikka kisub sinna meditsiini poole...

  Õnneks on ka Pärnu Hambapolikliinikus võimalus järelmaksule ja seda võimalust ma täna ka kasutasin, kuna hammaste ravi on väga kallis. Aga usaldan Hamabapolikliinikut, teevad vähemalt kvaliteetset tööd, kuigi ravi on seal veidi kallim kui mujal. No ja hetkelgi on mul pool nägu tuim ja keel pehme. Aga see ei takista elamast.

  Peale kikutohtrit sain kokku Marco Tasasega, kes on Pärnut väisamas. Salamisi ütlen, et tegime selfisid ka, aga ma lubasin Marcole, et ma avalikuks ei pane. Aga oli armas taaskohtuda ja järgmiste kordadeni! :)
Ja suured tänud ka tassi eest! Nüüd on taas üks väga kena tassike mu kollektsioonis juures.

No, ja tagatipuks jõudsin (tegelt jõudsime) veel ka linnavalitsusse. Mina, pudikeelne Margit ja sõber Sven. Jätkuvalt sõjaplaanide pärast, kuid missusguste sõjaplaanide, sellest ma ikka veel ei räägi. Ärge kurvastage, sõda tuleb! :P

28.09.2015.a.Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar