reede, 4. detsember 2015

Siis, kui raamat sind inspireerib...;)



   Nagu ma enne blogisin, lõpetasin öösel Merca "Jututulbad" lugemise ja täna olen punki täis, vaatamata sellele, et neelan rohtusid. Aga iga asi on ilmselt millelegi hea. Bussis arsti juurde sõites sündis luuletus, aga ma ei saanud seda kirja panna ning õppisin pähe. Oma riimiluuletused on mul enamvähem kõik peas. Nüüd jääb oodata kas sellest sünnib ka laul...

   Võtke asja ikka huumoriga, sest tegu on humoorika punkluuletusega.

.../ärge pange tähele, Merca “Jututulbad” inspireerisid ;)/


Mul eile jooksis kolmikmootor sassi kui aia najal kusetasid kassi
Sain uhke plangu see ju maksis raha kuid tuli kass ja kusi selle maha
Nüüd lähen ma ja ostan uue aia ning sügavale tambin rauast vaia
Ja sinu selle vaia otsa topin ning ette kujutan et oled topis
Ja kassist saab su pähe kift trofee ning tulen teie vastu kusele
Siis taipad vast mis tunne on sul olla mu rahakotiröövel jopa-kolla

04.12.2015.a. Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar