neljapäev, 24. detsember 2015

.../ma ütleks, et punklulla/

pilt leitud netiavarustest...

    ....

Sõrm sügeleb
ja südamel
on sarved
kui sõgeneb
mu mõistus
otsin parve

ja lasen
lihtsalt laisalt
alla voo`ga
te hoidke eest
ma laskun
lauga hooga

ei peata mind
ei kuristik
ei kapak
et koti mind
et arvad
olen napak`

see ongi
minu tee
on minu rada
se`läbida
võin kordi
mitu sada

ja kui sa
kurjam astud
minu teele
ma halvata
võin ära
sinu meele

see pärast
palun hoia
piip ja prillid
ja vaikselt
oma liivaskatis
tšilli

ma olen sarvik
olen saatan
kuubis
mind kohata võid
kõikjal
ka jutuubis

ning jõulu ajal
kehastun ma
taadiks
ja peale
pühi tühjaks
õllevaadiks

poen vana-aasta
õhtuks
šampaklaasi
lä`en öösel lausa
möitares
ekstaasi

ja kui sa
soovid mind taas
üles leida
siis tea
end seitsme mere
taga peidan


24.12.2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar