neljapäev, 10. detsember 2015

Mina- Ööde Tütar!



     Täna nägi ilmavalgust mu 8. raamat ehk siis 5. luuleraamat. See on pisike, taskuformaadis, 160 lk lemnelüüriline raamat. Tänaseks on palju mu ka lembelüürika ausatajaid, seega ei saa ma oma romantlilisi luuletusi sahtlisse jätta. Mina see ju olengi-Ööde Tütar!

Foto: Urmas Luik

   Raamat sisaldab ka palju mälestusluulet. Näiteks meie hulgast lahkunud armastatud lauljale Ardo Juhkovile, nõid Kaika, Lainele, Raul Kevadele. Ka Kaido Kaasile, kes elab juba aastaid võõrsil, Estonia huku aastapäevaluulet leiab ka. Selles on ka luuletus "Sõja jalus" mille on kaks Pärnu bändi elavaks laulnud, "Pööloy Gläänz" ja "Rotiküla Kõutsid". Nüüd võin mainida, et Pööloy Gläänz käis selle looga ka EESTI LAULUL. Siis on sellel luuleraamatus veel ka üks koorilaul ("Surmale määratd maa.."), mille Pärnu muusik Ester Murrand viisistas ja "välja" laulis, kuid täna ma veel ei tea kas see on repertuaari võetud neil.
üks illustratsioon Arielilt

   Järelsõna on kirjutanud poetess Anneli Lamp:

Margiti luule

Margiti luule tulvas mu peale nagu ookeani ummiklaine, lõi mu jalust ning lohistas mööda tunnete merepõhja edasi-tagasi. Kui ma taas pinnale tõusin ja hingata sain, pidasin pisut vahet ja siis jätkasin lugemist.

Kuigi mina olen selles elus sellesse maailma tulnud Margitist varem, on luules Margit minu Suur Tark Õde. Ma kuulan teda suu ammuli nagu väikesed õed ikka, sest Margiti lembelüürikas on KÕIK, mida mina luulelt ootan.

See võib tulla väga kaugetest algaegadest ja kanda endas Täiuslikku Tarkust või Ülemlaulu või Loomise Lugu või veel midagi, mida tunned, kuid millel pole nime.


Margiti luule äiutab sind koduses talutares, kannab võõrastele maadele, viib muinasjuttu. Heidetud sõna või kujund tabab alati täpselt. Otse hinge.

illustratsioon Arielilt

______________________________________________________________________

   Raamatu on illustreerinud Ariel Marksalu, kellele on see juba mu kolmas raamat illustreerida. Illustratsioonid on värvilised. Kuna mulle väga Arieli käekiri sobib, siis ütlen salaja, et ta illustreerib juba mu neljandat raamatut ;)
illustratsioon Arielilt "Kassiopeia"

   See on minu viies raamat mille on välja andnud kirjastus HEA TEGU. Just see kirjastus on see kes tuleb vastu noortele autoritele kes väga soovivad oma raamatuid kirjastada, kuid tundmatu nime pärast paljud kirjastused keelduvad nende teoseid avaldamast. Kirjastuse HEA TEGU leiad SIIT.


   Kaanefotod on tehtud minust, minu juustest tagumise kaane foto. Kunagi olin selline kirju. Fotode autor: Juta Hiiop ja tagakaane portreefoto: Urmas Luik

foto: Juta Hiiop
foto: Juta Hiiop
10. 12.2015.a.
Mai
   Rahva Raamatu leht tutvustab:

ÖÖDE TÜTAR pilt




    RAAMAT

    ÖÖDE TÜTAR

     13 Google +0  0 Share0

    Margiti luule äiutab sind koduses talutares, kannab võõrastele maadele, viib muinasjuttu. Heidetud sõna või kujund tabab alati täpselt. Otse hinge.
    See võib tulla väga kaugetest algaegadest ja kanda endas Täiuslikku Tarkust või Ülemlaulu või Loomise Lugu või veel midagi, mida tunned, kuid millel pole nime.
    Poetess Anneli Lamp

      




    Kommentaare ei ole:

    Postita kommentaar