neljapäev, 31. detsember 2015

Jaak Känd "Iga päev, iga aasta"- Nelli Teatajas

Alari "Papa" Janson, Vallo Hallik ja Jaak Känd


   Väike ülevaade sellest kuidas Jaak Känd oma luuleraamatut "Iga päev, iga aasta" Pärnu Rahva Raamatu kohvikus "Piano" esitles nüüd ka läbi minu silmade tänases ajalehes Nelli Teataja.


  Uuest aastast luban aktiivsemaks kirjutajaks hakata, sest aega ja ruumi saab rohkem olema.
Läinud aasta tõi mulle juurde mitmeid tööpakkumisi, mille üle olen siiralt õnnelik. Alates juunist olen ka ajakirja Nelli Teataja kaasautor. Naudin oma tööd ja olen õnnelik.

Pildiallkirja lisamine

  Tänases Nelli Teatajas on ka kirjamehe Hillar Kohvi artikkel jõulukingituste kohta. Lisan ka need pildid siia. Ning olgu üteldud, et kõigi nelja foto autor( ajalehest pildistatud) on Viinahaua mees ise. Aitäh!

 Kena aasta vahetust ja uute kohtumisteni uuel aastal!
Järgmiseks ilmselt võtan ette Alari Papa Jansoni ja Anneli Lambi. Ning ühe tõsisema artikli kirjutamine sellesse ajalehte on poolelili juba täna.


31.12.2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar