pühapäev, 24. detsember 2017

KES KARDAB VÄLGUTÜDRUKUT?- Heli Künnapas


  Olen oma jõulud veetnud koos Heli Künnapasega. Kuidas? No lõpuks sain loetud 3 viimast "Mõni õhtu romantikat" sarja raamatut. Neid on ilmunud kokku 6. Aga Heli, raamatu lõpus on kirjas, et järgmine raamat ilmub detsembris. Nüüd veel või? Või sattus see kiri sinna ekslikult ja sari on lõppenud?

 Täna võin uhkusega öelda, et olen kõik kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapase raamatud läbi lugenud, eranditult. Jee!

 Heli looming kaldub ikka noortekate alla rohkem, nii on ka selle sarja raamatud pooleldi noorteromaanid, kuigi ma liigitaks need kogupere lühiromaanideks. Aga igal juhul soovitan kogu sarja lugeda, sest nendes pisikestes raamatutes on väga palju eluterveid ja õpetlikke tarkusi.

 Kas mind nendes raamatutes miski häiris ka? Seda ei küsi ainuüksi mina vaid minu käest on ka paari küsitud, sest üha blogin nendest ja inmestel tekib huvi. Olgugi, et need raamatud on elutruud, õiglased, õpetlikud ja haaravad, siis igas raamatus võib ette tulla midagi mis veidi häirib. Ma ei tooks mitte esile pisivigu ehk täheapsakaid, neid ikka satub sisse, lihtsalt isegi toimetaja ei tarvitse märgata (kuigi ma raamatust toimetaja nime välja ei loe), nendest olen õppinud mööda vaatama, kui just need tähevead ei korduks (näiteks tekib asemel tekkib, mida siin ei esine).

 Mind natuke jäi häirima kuidas peategelane kogu aeg pahvatab, et siis seda pahvatust ja pahisemist oli minu jaoks liiiiiga palju. Kuid ikkagi ei rikkunud see minu jaoks kahte viimast raamatut, sest nautisin sajaga. Enda raamatuid üle lugedes olen ka avastanud, et kipun osasid seiku kordama, mõnikord taotluslikult, kuid mõnikmord kogemata. Ja isegi toimetaja on maininud, et ühes oma romaanis lõpetasin natuke liiga palju lauseid fraasiga; "...eks seda teab tema ise..." Jah, autor lihtsalt kirjutamise käigus ei näe selliseid asju, selle jaoks ongi toimetajad. Samas läheb see pahvatamine raamatu süžeega kokku, välk ju pahvatab, seega...Ühesõnaga-kahe otsaga asi!

  Need olid vist ka ainsad kriitikanooled minu poolt Heli loomingu kohta. Aga üldkokkuvõttes on Heli Künnapas üks mu lemmikumaid naiskirjanikke Eestis, sest ta oskab oma teostega lugeja nii enesesse haarata ja tema õiglustunne (mis kajab läbi ta loomest) on mulle ka hästi vastu võetav. Ja ma jätkuvalt imestan, et kuidas saab keegi teine kirjanik minu mõtteid ja tundeid nii piltlikult kirja panna, et siis äratundmisrõõmu on väga palju. Muu polegi oluline.

 Ootan juba kannatamtult millega Heli veel üllatab!
Suured ja siirad tänud, et sa meie maailma oma imeliste teostega rikastad, kallis Heli!

Ahjaa, 5. ja 6. osa saab ka minu käest osta, 8 eurot vaid raamat aga ülekanded tehke Helile!

Rahva Raamatu lehelt:RAAMAT

KES KARDAB VÄLGUTÜDRUKUT?

 13 Google +0  0 Share0

,,Olen viimase kümne aasta jooksul harjunud sellega, et mehed mu elus tulevad ja lähevad. Aga Eleri on mu kõrval sel ajal alati olemas olnud. Ja Meeno on mu elust kogu selle aja kadunud olnud. Äkitselt on aga kõik poolused ümber keeratud ja mul pole õrna aimugi, milliste mängureeglitega seda uut mängu mängitakse."
,,Kes kardab välgutüdrukut?" on Heli Künnapase sarja ,,Mõni õhtu romantikat" kuues raamat. Seekordses raamatus peab kodusesse Pärnu-Jaagupisse naasnud Annely muutunud oludes ümber hindama oma mineviku ning selgeks õppima õppetunni, et kui sa ise oma elu ei juhi, siis teeb seda keegi sinu eest.
Sarja kõik raamatud on eraldiseisvalt loetavad.
14.80 14.06 €
KAUPLUSES PÜSIKLIENDILE: 14.06 €
KAUPLUSES: 14.80 €
KAUP KÄTTE:KOLMAPÄEV 27.12

24. detsember. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar