reede, 22. detsember 2017

Ettevaatust, Jõuluvana ja Päkapikud on liikvel!


  Ma ei tea kuidas teistes linnades asjaolud on, aga Pärnus liiguvad ringi valge ja halli habemega mehed. Ja täna jõudsid nad meile külla. Ju siis oleme Germoga head lapsed olnud. Või? No vitsa meile igatahes ei antud.

 Sellised üllatused on armsad. Üllatuseks teatas Päkapikk, et on minu korraldatud Pärnu kirjandusõhtuid ka väisanud. Nii armas oli seda teada. Aitäh! Mis aga kirjandusõhtutesse puutub, siis selle hooaja korraldamise jätan vahele ja juba järgmisest sügisest olen taas reel. Seniks varuge kannatust ja kirjutage raamatuid!

 Germol oli üle aastate siiralt hea meel, et Jõuluvana ja Päkapikk teda külastasid, kuigi ta on neist pikkuselt üle ja tahab mõlema kohta Päkapikk öelda, aga las ta siis ütleb. Nüüd ta siis maiustab oma toas ja on rõõmus.

 No Päkasid on meil täna käinud juba õige mitu ja kohe, kohe astub veel üks uksest sisse. Ma kaldun arvama, et me siiski oleme head lapsed olnud. Aitäh!

 Astuski! Päkapikk Ave käis ja nüüd kimab Tallinna poole, seal ka vist head lapsed.
Avele siirad tänud, lisaks kõigele, ka veel Mehhikost toodud tassi eest! Jee!

 Olen, tänu kallitele sõpradele, ka jõulutunde tagasi saanud ning kirjutan hetkel romaanitriloogia 3. raamatut juba.

  Mõnusat jõuluaega! Hoidke, külastage ja armastage oma lähedasi ja sõpru!

Germol rõõmu rohkem kui raha eest! Koos Päkapikk Avega :)
Päkapikk Ave kingikott ;)
ja uus tass Mehhikost



22. detsember. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar