esmaspäev, 25. detsember 2017

Jõulupühade turnee Lõpele ja Oidremaale

Germo, Sander, Juta, Tamara, Ergo, Emily ja Raivo

  Täna käisime õe Reeda ja Germoga Lõpel (emal)vanaemal ja Oidremaal vennal, Raivol külas.
Oli mõnus vaheldus kodustele jõuludele, kus minu jaoks päevad kaovad kätte, sest olen kirjutamise- ja lugemislainel. Ei saagi aru kas on öö või on päev. Tänud Reedale, et ta meid kaasa võttis!

 Muidu on, nagu ennist mainisin, meie jõulud kodused olnud. Aga ega minu jaoks ongi see täiesti tavaline aeg, aasta kõige pimedam aeg, aga õnneks lähevad juba päevad kukesammu võrra pikemaks ja see mulle meeldib.

 Aga ega ma pikemalt ei blogigi, pildid kõnelevad ise.

Emal kõik jõulukaktused õitsevad aga see kollane on nii eriline...
Ave, Eve ja Merle, see on nüüd teie kunagine kodumaja Lõpel :D
Läheb lugemiseks! Emal on kodus suur ja põnev raamatukogu...
Kallis Ema loeb oma käsikirja, millest ma raamatut koostan...
Germo vanaema juures Lõpel
kes sealt piilub ;)?
venna Miisu on päris vallatu :)
saage tuttavaks, mina olen Miisu Peterson :)
vend ja vennanaine
nad neljakesi tulevad... :)
...
vennananine ja vend Oidremaal, oma kodu ukse ees

Aitäh, hõimlased! :)



25.detsember. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar