laupäev, 16. detsember 2017

Erika Salumäe raamatu "Südame põhjast..." esitlus Pärnus


  Täna esitles olümpivõitja ja tippsportlane, armastatud Erika Salumäe oma mälestusteraamatut "Südame põhjast..." PK Apollo poes. Loomulikult käisin ma armsa Erikaga kohtumas ja hea Ave kinkis mulle selle raamatu jõuludeks. Aitäh, head ja armsad!

  Nagu näete, oli väike nunnukas sülekoer Elsie ka kaasas. Püüdisin ka tema pilku tabada. On ikka armas karvanässukas :)

 Kalli Ema soovi täitsin ka, teha koos Erikaga pilti. Tehtud! Ja hea mälestus endalegi.

 Hästi südamesoe oli kuulda kuidas üks vanahärra läks Erika käest raamatusse autogrammi võtma ja ütles, et ta on seda kohtumist oodanud lausa 25 aastat.

 Aitäh, kallis Erika, oli armas taaskohtuda! Tugevat tervist! Eestlased armastavad Sind niikuinii!

 Ahjaa, no ma olin üks esimesi kes kohale jõudis ja AK meeskond tabas kohe ära, et esitlusele läksin ja ma ei pääsenud intekast. Ehk siis täna vaadake AK uudiseid. Mõnda intervjueeriti veel.

 Üks imeline päev on jälle pildis!

Ja lisan siia juurde veel ka Sport. Sport /ETV/ ERR video. Umbes 12.20 minutil näitab Pärnu esitlust ja vaadata saate SIIT.

AK meeskond
raamatud
...
AK teeb tööd...
lava
Ave ja raamat
arms päevakangelane :)
armas Erika oma sünnilinnas...
põhjamaapunane mina ja Hispaaniapruun Erika (Ema tellimuspilt!)
autogrammiminutid...
Erika ja Ave, kaks armsat rosinsilma! :)
emotsioonid
Germo, Ave, Külli
õnnelikud pühendustega raamatuomanikud :)
armas ja särav Erika
imearmas Elsie tahab ikka emme õppa :)
...
pühendusega...


16. detsember. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar