reede, 27. jaanuar 2017

Ema ja Isa ning raamatud


  Täna plaanisin ühele raamatuesitlusele minna, aga läks teisiti.

Kalli Ema saadetud pildid jõudsid kenasti kohale. Sellel pildil on mu Ema 27 ja Isa 29 aastane. Pilt on tehtud 1962. aastal. Noored ja kenad nad meil siin. Ema lasi maha pildistada ja saatis mulle ka ühe. Ema kleit on nii armas ja minu meelest mõningad aastad tagasi olid sellised taas moes. Isa kandis peaaegu kogu aeg ülikonda, kaabut ja kinga. Ema kunagi ka kübarat. Aegumatu ja soliidne stiil minu meelest. Aga nagu näete, on mõlemad paksude ja lokkis juustega, pole siis mingi ime, et ka minule ja mu lastele on meeletu lokipahmakas pähe antud. Ja õdedele-vendadele ka!

 Siirad tänud Maria Lepmaale raamatute eest! Need on nüüd kenasti öökapil ootejärjekorras. Kui läbi loen, blogin. Aga kuna on kuu lõpp, natuke kitsam aeg ja söögirahast näpistada ei taha, siis minu raamatud sõidavad teele alles 3. veebruaril.

  Ka Saale Väesteri raamat jõudis postimajja ja teade tuli koju. Selle toon ka millalgi ära. Ja enda oma panen siis ka veebruaris teele. Nüüd on mul nii palju lugemist, et täna vist tuleb magamata öö. Vahepeal olin nii lasteka kirjutamises sees, et üks imearmas raamat jõi pooleli, enne lõpetan selle ja siis...No, ja praegu kibelen tegelikult ka kirjutama. Tuleb ilmselt tass kohvi teha, kuigi mina joon kohvi vaid hommikuti. Aga õues on meeletu udu ja õhuniiskus, olemine on uimane, aga kirjutamiseks peab vaim virge olema, sellepärast patustan.

 Muidu kulgeb kenasti. Neli armsat inimest astusid ka täna läbi ja juttu jätkus kauemaks, kui kauaks.
Hetk tagasi sain taas laulusõnade tellimuse, seega lähiajal katsun ennast luulelainele salvestada.

pildid, mille kallis Ema lasi paberile teha
aitäh, kallis Maria!;)
armastan!
kallistan ;)

Elu on imeline!
Aitäh!

27. jaanuar. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar