pühapäev, 5. veebruar 2017

Kogu aeg pean midagi looma...

täidetud kartulad

  Paljud inimesed ilmselt küpsetavad või küpsetasid täna pannkooke, no pannkoogi pühapäev on ju. Mina ei ole just pannkoogi usku ja ei taha neid ka eriti küpsetada.

  Mõned tunnid tagasi jagas sõbranne facebookis ühte videot täidetud kartulatest, aga mina tegin ikkagi omaloomingut, nagu tavaliselt. Selleks keetsin koorega kartulad poolpehmeks (tegelt pehmemaks, ma arvan), lõikasin pealt viilu ära, uuristasin teelusikaga sisu välja ja lisasin selle täidise hulka. Niisiis:

kartulad
sibul
porru
vorst
tomat
juust
muna
soola
pipart

  Segasin komponendid omavahel ära ning toppisin uuristatud kartulate sisse. Panin ahju 4o minutiks.
Mul jäi küll täidist üle, kuid seda ei saa ju lasta raisku minna. Ei mind häirinud, et toores muna sees oli, lisasin veel hapukoort ja tegin sellest kartulasalati. Pärast serveerisin täidetud kartulate kõrvale koos suvikõrvitse (karriga tehtud) salatiga, mille Eve mulle suvel kinkis. Sobisid kenasti kokku.

komponendid
uuristan kartulat seest tühjaks
täidis valmis (segamata) ja kartulad ootel
läksid ahju
ahjus 200 kuuma käes 40 minutit
tulid ahjust

  Loomeinimeste kiiks ilmselt, kogu aeg peab midagi looma.

Head isu!

5. veebruar. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar