neljapäev, 16. veebruar 2017

Peos sireliõis


  PEOS SIRELIÕIS

Tardunud hetk tulvab valu
kui nõeluv tuul
Luiged on lahkunud
Alasti rebind end kuu

Kahvatus vaikuses
võbeleb taevakaar
Oodates tulijat
teiselpool elu. Peal maa

Kaunemaid hetki meilt
jäädavalt keegi ei vii
Isegi siis kui on elu
vaid pelk ajaviiv

Ikka ja jälle sa tuled
peos sireliõis
Mille tol kevadel
endaga kaasa mul tõid

Elu on habras kui
purunend, jäätund kristall
Kord algab algusest
kord lõpeb taevaste all...

Jää hüvasti, kallis Karel!
(25.07.1972- 13.02.2017)

16. veebruar. 2017.a.
minu lemmikpilt Karelist...
Karel Marksalu
Vana-Rääma
aastate eest, kui kallis Karel mul külas käis...

2 kommentaari:

  1. Selle viimase pildi järgi joonistasin teda... Mul on ka see... kuid ma ei teadnud, kelle pool tehtud...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See onminu tehtud ja siin Karel minu köögis aastate eest...

      Kustuta