pühapäev, 19. veebruar 2017

Karulihast gurmeelõuna neljale

karuliha marinaadis

  Vahelduseks kirjanduslikele blogidele panen kirja ka menüüblogi.
Tänane lõuna näeb välja järgmine:

karuliha- panna fileeritud karuliha mõneks tunniks maitseainetega "tõmbama."
maitseaineteks järgmised komponendid:

kurkum
oregano
purustatud petersell
grillliha maitseaine
sool
pipar

  Praadida karulihafilee õlis. Lasin ühe kihi algul läbi praadida siis lisasin kihiti teised, ning viimaks sibularõngad. Väga maitsev tuli. Kõik sõid ja nautisid.
  No, ja kuna kupakartulad olid mul juba enne keema pandud ning karbis oli ka kapsasalatit, siis nendega serveerisingi.
karuliha panniga puupliidil
valmis
head isu!

Head isu!

  Eile käisime esimest korda sellel aastal šašlõkitamas. Tõsi küll, mina ei saanudki oma tossudes aeda minna, sest aias on meri, ehk siis uputus. Aga liha lõigata ja vardasse toppida ning sealt ära võtta ja süüa sain küll. Serveerisime kurgi ja mädarõikaga. Küll oli hea!


sealihašašlõkk
...
meri, teel aeda...
ja Kiti tuli ka lõhna peale...
  Nüüd on külalised läinud ja katsun natuke kirjatööd teha. Ikka veel on mul hingel mõnede laulusõnade kirjutamine ja siis veel üht koma teist. Küll jõuan. Ahjaa, öösel kirjutasin ka ühele romaanile järgmise peatüki ning lugesin hommiku kella viieni Reelika Lootuse romaani "Ära võetud." Järgmise ööga saan loetud ja siis blogin ka.

  Täna saadeti kallis Karel viimasele teekonnale. Kui küsite miks ma matustele ei läinud, siis ütlen ausalt, ma olin nõrk, ei suutnud ja ma tahan teda elusana mäletada...Mina saatsin ta teele oma luuletusega juba paari päeva eest. Tänud mõistmast!

Kena pühapäeva!

19.veebruar. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar